اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا دارند و می‌توانند آنان را سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در نخستین یادواره 64 دانشجوی شهید استان البرز که در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: نسل امروز باید با الگو گرفتن از شهدا علاوه بر اینکه ادامه‌دهنده راه آنها باشند باید اهداف و آرمان‌های آنان را نیز پاسداری و حراست کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به توسعه و پیشرفت امروز کشور افزود: توسعه و رشد همه‌جانبه امروز در کشور مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای دفاع از کشور در جبهه‌ها حاضر شده و اسلحه به دست گرفته و با دشمن به نبرد پرداختند.

صدیقی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و ایثار و از خودگذشتگی از مهم‌ترین خصوصیات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است که نسل امروز باید این خصایص را در زندگی خود به عنوان الگو قرار داده و در جبهه دیگر به نبرد با دشمن بپردازد.

وی افزود: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم و هدف قرار دادن اعتقادات و افکار نوجوانان و جوانان در نظر دارد تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده سازد لذا باید نوجوانان و جوانان را از این افکار پلید دشمنان آگاه کرد و دشمنان را مانند همیشه با شکست مواجه کرد.

در پایان این مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، شرکت‌کنندگان با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

همچنین در حاشیه این یادواره نمایشگاهی از عکس و پوستر دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام برپا شد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول