اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جوانرود:

شناخت راه شهدا از مهم‌ترین وظایف نسل امروز است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جوانرود گفت: شناخت راه شهدا از مهم‌ترین وظایف نسل امروز است و با‌یقین و دنباله‌روی از این راه، دین دوام پیدا خواهد کرد.

شناخت راه شهدا از مهم‌ترین وظایف نسل امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مسلم کماسی در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و متوفی بسیج سپاه ناحیه جوانرود که با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه این ناحیه در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رشادت‌های شهدای صدر اسلام، قوام و دوام دین ما را تضمین کرده‌اند، هم‌چنان که امام‌خمینی(ره) فرموده‌اند "شهدا چشم و چراغ این ملت‌اند".

کماسی با اشاره به آیاتی از قرآن درمورد ارزش شهدا گفت: ارزش والای شهدا در دین اسلام به قدری است که در قرآن به آن پرداخته شده و از نمونه‌های آن آیه 154 سوره بقره است که خداوند به زنده بودن شهدا و روزی خوردن آنها نزد خویش اشاره می‌کند.

وی به تشریح اجر و پاداش کارهای خیر پرداخت و افزود: هرچه کاری از نظر حسن بزرگتر باشد، اجر و پاداش بزرگتری دارد و انفاق در راه خدا، انفاق مال و جان است و انفاق جان برتری و والایی خود را نزد پروردگار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جوانرود ادامه داد: شهادت در سیره انبیا و بزرگان نیز جایگاه ویژه‌ای داشته و بزرگترین آرزوی انبیا و بزرگان دین شهادت در راه خداوند بوده است.

کماسی شناخت راه شهدا را از مهم‌ترین وظایف نسل امروز دانست و تاکید کرد: با یقین و دنباله‌روی از این راه، دین دوام پیدا خواهد کرد. 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: با اجرای این مراسمات ارتباطات با خانواده‌های معظم بیشتر شده و فرهنگ شهادت ماندگارتر خواهد شد.

 ایرج قاسم‌آبادی افزود: سپاه ناحیه جوانرود در طول سال از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرکشی می‌کند و در این امر هیچ‌گونه کوتاهی نکرده است.

وی تصریح کرد: ماه محرم و هفته بسیج متعلق به شهدا و خانواده‌هایشان است و فرهنگ شهادت، فرهنگ بسیجی و عاشورایی است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود ادامه داد: سرمایه اصلی ما خانواده شهدا و ایثارگران هستند و در زنده بودن شهدا هیچ شک و گمانی نیست و آنها حی و حاضر هستند زیرا خداوند متعال در قرآن این نوید را به شهدا داده است.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول