اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشارکت‌های آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

14 آموزشگاه شاهد در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در سال تحصیلی آینده 14 آموزشگاه شاهد در تمام شهرستان‌های استان به جز خوسف و فردوس در مقطع ابتدایی افتتاح می‌شود.

14 آموزشگاه شاهد در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی گلکار پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموزان شاهد درمیان با بیان اینکه آموزشگاه پسران شاهد درمیان نیز سال آینده تأسیس می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 550 نفر از فرزندان معزز شاهد، جانباز و ایثارگر در مدارس شاهد استان در سه مقطع تحصیلی مشغول ادامه تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو آموزشگاه در مرکز استان هوشمندسازی شده است، تصریح کرد: به دنبال سیاست‌های آموزش و پرورش مبنی بر هوشمندسازی و استفاده از امکانات روز در بحث تعلیم و تربیت متناسب با اعتبارات اختصاصی مدارس بیشتری هوشمندسازی می‌شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از کسب رتبه دوم کشوری دانش‌آموزان شاهد استان در زمینه علمی و پرورشی خبر داد و افزود: اجرای طرح تجمیع دانش‌آموزان پراکنده شاهد و ارتقای بنیه علمی و معنوی آنان مهم‌ترین هدف امور شاهد و ایثارگران در آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی است.

گلکار با اشاره به فعالیت 12 آموزشگاه شاهد در سطح استان در سال تحصیلی جاری یادآور شد: با بهره‌برداری از مدارس جدید در سال آینده تعداد مدارس شاهد استان به 26 آموزشگاه افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه 50 درصد از دانش‌آموزان شاهد در مرکز استان زندگی می‌کنند، ادامه داد: در سال تحصیلی جاری 50 ساعت فعالیت تکمیلی علمی توسط راهنمای آموزشی شاهد برای 26 دانش‌آموز شاهد زیر پوشش طرح پراکنده شهرستان درمیان اجرا شده است.

رئیس اداره مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فرزندان شاهد وارثان خون شهدا و راویان حماسه‌آفرینی پدران و ثمره تلاش مادران خود هستند، اضافه کرد: از نگاه ما مدارس شاهد، بهترین پایگاه‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران بهترین مخاطبان و مروجان این فرهنگ متعالی هستند.

گلکار با اشاره به تغییر رویکرد تهاجم دشمنان نظام اسلامی از جنگ مسلحانه و تجاوز به مرزهای زمینی و هوایی به سمت جنگ نرم و به سوی مرزهای فرهنگی و عقیدتی کشور تأکید کرد: در جبهه جنگ نرم، بی‌توجهی در قبال جوانان لطمات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.

وی ابراز داشت: امروز که فکر و ذهن جوانان مورد هدف اسلحه‌های نامرئی ضد فرهنگ اسلامی و ضد آرمان‌های انقلابی قرار گرفته قربانیان بسیاری از ما می‌گیرد که تأثیرات بد آن مصالح اسلام و نظام اسلامی را به خطر انداخته و سبب تضعیف فرهنگ متعالی ما می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول