اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دفتر تحقیقات شرکت توانیر خبر داد

گسترش کمیته‌های تحقیقات در شرکت‌های تابعه توانیر

خبرگزاری فارس: نماینده دفتر تحقیقات شرکت توانیر گفت: با هدف کارآمد کردن تحقیقات کمیته‌های تحقیقات در شرکت‌های تابعه توانیر گسترش می‌یابد.

گسترش کمیته‌های تحقیقات در شرکت‌های تابعه توانیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، محمدرضا ده‌آفرین بر لزوم تقویت فعالیت‌های تحقیقاتی تأکید و اظهار کرد: از ابتدای امسال کمیته‌های تحقیقات منطقه‌ای در شرکت‌های تابعه توانیر فعال شده است.

وی ادامه داد: در 60 شرکت تابعه توانیر نیز 10 کمیته تحقیقات منطقه‌ای مشغول فعالیت هستند.

نماینده دفتر تحقیقات شرکت توانیر، هدف از تشکیل کمیته‌های منطقه‌ای تحقیقات را تبدیل تحقیقات به ابزار کارآمد مدیران برای حل مسائل و مشکلات جاری و پیشگیری از مشکلات آتی عنوان کرد.

ده‌آفرین بر ضرورت کارآمد کردن تحقیقات تأکید کرد و افزود: تحقیقات صورت گرفته طی سال‌های گذشته تا حدی کارآمد بوده ولی در راستای نیاز شرکت‌های تابعه به کارهای تحقیقاتی و نیز رفع مشکلات جاری شرکت‌ها، ضرورت تقویت کمیته‌های تحقیقات احساس می‌شود.

وی، اشتراک‌گذاری تجارب تحقیقاتی شرکت‌های عضو کمیته‌های تحقیقات منطقه‌ای و گسترش ارتباطات بین شرکت‌ها با هدف برطرف ساختن موانع و مشکلات موجود را از جمله برنامه‌های حائز اهمیت صنعت برق دانست.

نماینده دفتر تحقیقات شرکت توانیر، تجزیه و تحلیل طرح‌های تحقیقاتی، ساماندهی و ارائه راهکار‌های کارشناسی  و ارسال آنها به شرکت توانیر را از دیگر اقدامات کمیته‌های تحقیقات منطقه‌ای برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون سه جلسه کمیته تحقیقات منطقه چهار تشکیل شده که نتایج آنها در کمیته عالی تحقیقات توانیر مطرح می‌شوند. 

ده‌آفرین، خرد جمعی شرکت‌های توزیع را راهگشای فعالیت‌های تحقیقاتی دانست و اظهار کرد: امید است که با اجرای طرح‌های کارآمد و سودآور ضمن افزایش توان تحقیقاتی شرکت توانیر بتوانیم ارزش افزوده قابل توجهی را برای صنعت برق ایجاد کنیم. 

وی با بیان اینکه تحقیقات بدون نتیجه فاقد ارزش لازم است، گفت: تحقیقات کارا و سودآور می‌تواند ابزار کارآمدی برای مدیریت شرکت‌ها باشد.

نماینده دفتر تحقیقات شرکت توانیر از شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند در زمینه مدیریت بودجه یاد کرد و افزود:  فعالیت‌های تحقیقاتی صورت گرفته در این مجموعه حکایت از توانمندی و توجه ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان به امر تحقیقات دارد که به نوبه خود قابل تحسین است.

انتهای پیام/69003/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول