اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توانیر:

نیروگاه خلیج فارس در وضعیت خوبی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توانیر وضعیت نیروگاه خلیج فارس را خوب ارزیابی کرد.

نیروگاه خلیج فارس در وضعیت خوبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همایون حائری صبح امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه خلیج فارس در جمع مدیران شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس که به اتفاق معاون هماهنگی تولید این شرکت صورت گرفت، با اشاره به کسب رتبه نخست ارزیابی نیروگاه خلیج فارس در میان شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور اظهار داشت: وضعیت فعلی نیروگاه خلیج فارس مطلوب و باید برای حفظ توان تولید در پیک آینده مصرف برق در تابستان آینده اقدامات لازم از سوی مسئولان نیروگاه انجام پذیرد.
وی ادامه داد: با توجه به برخورداری نیروگاه از تکنولوژی پیچیده و پیشرفته تولید برق، سختی کار و نیز دور بودن مسیر، تلاش مجموعه مدیران و پرسنل شرکت در امر تولید برق مطمئن و حفظ و نگهداری نیروگاه قابل تقدیر است.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس نیز در ادامه ضمن تشریح آخرین وضعیت این نیروگاه گفت: تابستان 1390 علی‌رغم افزایش جهشی در پیک مصرف، این نیروگاه بدون هرگونه خروج اضطراری واحدها با تمام توان و ظرفیت به تولید برق با راندمان بالا پرداخته است.
امیری با اشاره به نیاز مبرم تعمیرات اساسی برخی از واحدهای تولیدی نیروگاه اذعان داشت: اقدامات لازم برای تامین قطعات و تجهیزات و انجام امور تعمیراتی صورت گرفته است.
نیروگاه خلیج فارس در شرق شهر بندرعباس واقع و نقش عمده‌ای را تامین انرژی برق جنوب و جنوب‌شرق کشور دارد.
انتهای پیام/ن30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول