اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام وزیر نیرو به کنفرانس اصلاح مصرف انرژی تاکید شد

استفاده از ابزارهای صحیح مدیریتی برای کاهش مصرف انرژی

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو لزوم استفاده از ابزارهای صحیح مدیریتی و تلاش در رشد و تعالی نیروهای متخصص و همچنین برنامه‌ریزی صحیح در جهت رسیدن به قله‌های رفیع دانش را از اهداف بلند وزارت نیرو و شرکت توانیر اعلام کرد.

استفاده از ابزارهای صحیح مدیریتی برای کاهش مصرف انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پیام مجید نامجو که ظهر امروز توسط مسعود معین‌پور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سومین کنفرانس اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی قرائت شد آمده است: توسعه علم و فناوری همراه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در جهان امروزی با سرعت بسیار زیاد در حال گسترش است و همواره لزوم استفاده از ابزارهای صحیح مدیریتی و نیز تلاش در جهت رشد و تعالی نیروهای متخصص و همچنین برنامه ریزی صحیح در جهت رسیدن به قله‌های رفیع دانش از اهداف بلند وزارت نیرو و شرکت توانیر در این خصوص است.

در ادامه این پیام تاکید شده است: برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و کنفرانس‌های علمی کمک بسیار بزرگی برای رسیدن به این امر مهم بوده و لازم است حمایت کامل مسئولان و تلاش مجدانه تمام دست‌اندرکاران و نیز استفاده از دستاوردهای آن توسط مسئولان و جامعه متخصصین صورت پذیرد.

نامجو در ادامه از تلاش مسئولان برگزار کننده سومین کنفرانس اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در راستای بیانات مقام معظم رهبری و نیز حمایت استاندار، صنایع استان، دانشگاهیان فرهیخته و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان برگزار کننده سومین کنفرانس و همچنین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان تشکر و سپاس خود را اعلام کرده است.

وی اظهار امیدواری کرده است که همه ساله شاهد برگزاری این کنفرانس در خوزستان باشیم.

سومین کنفرانس سراسری اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی امروز سه‌شنبه (دوم اسفند) با پیام وزیران نفت و نیرو به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز آغاز به کار کرد.

این نشست علمی- تخصصی از سوی انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در شهرک نفت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول