اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی تولیدکننده شرکت توانیر ایران:

ایران رتبه نخست تولید برق خاورمیانه را دارد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی تولید توانیر گفت: ایران رتبه نخست تولید برق خاورمیانه را دارد.

ایران رتبه نخست تولید برق خاورمیانه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله پیشاهنگ ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌های زنجان با تأکید بر اینکه صنعت برق یک صنعت زیربنایی در کشور محسوب می‏شود، اظهار داشت: ضریب نفوذ برق در کشور 99.9 درصد است.

وی با اشاره به این که در همه روستاهای بالای 20 خانوار در کشور نفوذ داریم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران در دنیا رتبه پانزدهم و در خاورمیانه نیز رتبه نخست تولید برق را دارد.

معاون هماهنگی تولیدکننده شرکت توانیر ایران با بیان اینکه از نظر مهندسی برق شرکت توانیر ایران حرف اول را در منطقه می‏زند، تصریح کرد: در حال حاضر برق همه کشورهای همسایه با مرز خشکی را تأمین می‏کنیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‏ها و تحریم‏های دشمنان موجب قوت شرکت توانیر در عرصه‏های مختلف شده است، اضافه کرد: ساخت پمپ کنترلی توسط متخصصان ایرانی که در حال حاضر در نیروگاه قائم نصب شده، از نتایج تحریم است.

پیشاهنگ به تأمین 45 هزار مگاوات برق در تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: آمادگی کامل در همه نیروگاه‏ها و شبکه‏‌ها در این راستا ایجاد شده است.

وی با اشاره به دوران فعالیت مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌های زنجان اظهار داشت: شرکت برق منطقه‏‏ای زنجان در این مدت رتبه نخست کشور را در ارزیابی‏های مختلف به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی تولیدکننده شرکت توانیر ایران با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌های زنجان از نظر خدمت‌رسانی به مردم استان و از نظر احداث شبکه‏ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد، ادامه داد: فعالیت‏های این شرکت با توجه به کم‌ترین خاموشی‏های گزارش شده قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه در امور اداری مسئولان هیچ وظیفه‌ای ه‏ای جز خدمت به مردم ندارد، خاطرنشان کرد: مدیران به منظور رسیدن به اهداف شرکت برق منطقه‌های زنجان باید تعامل خوب و سازنده‏ای با مسئولان استانی داشته باشند.

در این مراسم "علی چهل‌امیرانی"، به عنوان سرپرست جدید شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان معرفی و از خدمات و تلاش‌های "ناصر اسکندری" مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول