اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم مهدیه و توانیر

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تخصیص بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات مناطق محروم توانیر و مهدیه قم خبر داد.

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم مهدیه و توانیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور امشب در سخنرانی خود در مسجد امام صادق(ع) با اشاره به بازدید عصر امروز خود از منطقه محروم مهدیه و توانیر قم با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم خدمت رسانی به قم با شتاب بیشتری دنبال شد، اظهار داشت: استان قم در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یک سیاست نانوشته عقب نگه داشته شده بود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید سال‌ها تلاش داشته باشند تا این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود، گفت: تلاش‌های بسیاری در راستای حل مشکلات قم صورت می‌گیرد ولی مشکلات فراوانی نیز همچنان باقی است.

استاندار قم با اشاره به بازدید خود از بخش‌های مختلف این منطقه تاکید کرد: در این بازدیدها مصوباتی به تصویب رسیده است و این مصوبات با پیگیری مدیران در یک برنامه زمان‌بندی شده و معقول اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه هرچه بیشتر به مناطق حاشیه‌ای شهر افزود: رویکرد جدی و اصلی مسئولان باید توجه بیشتر به محلات حاشیه‌ای و خدمت به محرومان و مستضعفان باشد.

موسی‌پور رسیدگی به مناطق محروم مهدیه، توانیر، شهرک فاطمیه و زند آباد را ضروری دانست و گفت: مردم این مناطق مومن، مخلص، علاقمند به نظام و بصیر هستند و میزان مشارکت مردم این مناطق در انتخابات بالاتر از دیگر نقاط شهر بوده است.

وی تاکید کرد: برای خدمت رسانی به این مردم متعهد به نظام و انقلاب اسلامی باید از همه توان خود بهره بگیریم.

استاندار قم با اشاره به مشکلات موجود در این منطقه تصریح کرد: یکی از مشکلات مطرح شده مسئله افت فشار برق بود که برای حل این مشکل 40 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای تکمیل روشنایی معابر منطقه اظهار داشت: برای تکمیل روشنایی بلوار محمود آبادی 35 میلیون تومان و برای تکمیل روشنایی بلوار دیباجی نیز 35 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

موسی‌پور همچنین از تخصیص 300 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی آسفالت معابر منطقه خبر داد و گفت: برای جدول‌گذاری و احداث نیز 600 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

استاندار قم با اشاره به ایجاد بوستان و پارک در منطقه بیان کرد: بوستان تلاش با سه هکتار وسعت و بوستان امام علی(ع) نیز با 7 هکتار وسعت در این منطقه بهسازی خواهند شد.

وی همچنین از تجهیز بوستان‌های منطقه به وسائل ورزشی خبر داد و افزود: 100 میلیون تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

موسی‌پور از پایان عملیات ساخت سالن ورزشی دبیرستان محمدی خبر داد و گفت: یک سالن ورزشی دیگر نیز در این منطقه احداث خواهد شد.

وی همچنین از احداث یک مدرسه راهنمایی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: در مجموع برای توسعه و حل مشکلات این منطقه 5 میلیارد و 90 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول