اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا اعلام کرد

پیشرفت 70 درصدی پروژه فضای سبز عصمت‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا از پیشرفت 70 درصدی پروژه فضای سبز عصمت‌آباد بویین زهرا خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی پروژه فضای سبز عصمت‌آباد

احد احمدی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: پروژه احداث میدان بزرگ روستای عصمت‌آباد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: توسعه طرح‌های عمرانی روستایی در بویین زهرا در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح احداث بوستان تفریحی روستای عصمت‌آباد بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا بیش از 70 درصد پیشرفت داشته، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این طرح گام‌ مؤثری در راستای توسعه ورزشی روستایی در بویین زهرا برداشته می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: هرساله اعتبار بالایی برای کمک به طرح‌های عمرانی روستایی در این شهرستان اختصاص می‌یابد.

احمدی با بیان اینکه تلاش برای اشاعه فرهنگ تولید و بهره‌وری در سال جاری در اولویت و سرلوحه کار مسئولان قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم که همه مسئولان با اصل قرار دادن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عرصه را برای تحقق تولیدات داخلی مهیا کنند.

وی ادامه داد: تمام پیشرفت‌ها و افزایش شاخصه‌های سازندگی در این شهرستان به علت تلاش‌ها و کوشش‌های بی‌دریغ مسئولان و مردم بوده که موجب رشد سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: زمینه‌سازی برای اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر طرح‌های عمرانی لازم است که در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه جلسات و نشست‌های متعددی به طور مستمر با دهیاران و مسئولان روستایی این شهرستان برگزار می‌شود و این مهم میزان پیشرفت پروژه‌های مختلف را افزایش داده، عنوان کرد: تعامل میان ارگان‌ها و مردم زمینه‌ساز توسعه کشور است.

وی ادامه داد: برطرف کردن مشکل آب شرب روستایی در بویین زهرا نیز با جدیت بسیار ویژه‌ و به صورت فوری در حال انجام است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه پیگیری و برطرف کردن دغدغه‌های صنعت‌کاران و شهرک‌های صنعتی در شهرستان بویین زهرا مهم و حساس است، بیان کرد: تلاش‌ها برای توجه به زیرساخت‌های بخش صنعت در این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول