اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوش خبر داد

کمبود سرانه فضای سبز در سطح شهر شوش

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوش از کمبود فضای سبز و تفریحی در سطح شهر شوش خبر داد و گفت: طرح‌های فضای سبز در شهرداری اجرا نشده است.

کمبود سرانه فضای سبز در سطح شهر شوش

هیل گل‌خوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: شهر شوش نسبت به جمعیت موجود از سرانه فضای سبز بسیار محدودی برخوردار است و به این دلیل باید در راستای افزایش سرانه‌های فضای سبز در سطح شهر شوش تلاش کرد و شاخص‌ها باید به شاخص‌های استاندارد برسد.

وی افزود: با توجه به روند افزایش جمعیت و همچنین تقاضاهای مکرر شهروندان نسبت به افزایش میزان فضای سبز شهر با وجود اقدامات انجام شده، سطح فضای سبز شهر نسبت به دیگر شهرهای خوزستان زیاد اما نسبت به جمعیت شهری بسیار کم است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در زمینه افزایش سرانه فضای سبز شهر در حال حاضر خیابان ابوعلی، فضای پایین تپه‌های میراث، پارک میراث و ورودی شهر از سوی اندیمشک را به سطح فضای سبز شهری اضافه کرده‌ایم و در آینده با دریافت اعتبارات پروژه‌هایی دیگری را انجام می‌دهیم.

گل‌خوری با تاکید بر اختصاص اعتبارات برای شهر افزود: برای ارتقای سطح فضای شهر و افزایش آن باید اعتباراتی به شهرداری اختصاص داده شود ولی با وجود کاهش درآمد شهرداری امکان انجام پروژه‌هایی بیشتر وجود ندارد.

وی از فضا سازی حاشیه شاوور خبر داد و گفت: در صورتی که اعتبارات لازم این طرح آماده شوند طرح در مدت زمان مشخص انجام می‌شود و می‌تواند در زمینه افزایش میزان فضای سبز شهر کمک کند.

عضو شورای شهر شوش در زمینه درآمدزایی شهرداری گفت: در حال حاضر کمیته‌ برنامه‌ریزی تشکیل شده و در حال بررسی طرح‌های درآمدی برای شهرداری هستند.

وی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت افزود: یکی از برنامه‌های درآمد‌زایی شهرداری راه‌اندازی دوباره کارخانه آسفالت است که تا حدود زیادی می‌تواند مشکلات شهرداری شوش در بخش درآمد زایی ثابت را برطرف کند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول