اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اطلاع از آخرین پروژه‌های عمرانی

وزیر راه 6 تیر در کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در روز سه‌شنبه به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وزیر راه 6 تیر در کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس  از سوادکوه، کمال علیپور ظهر امروز در جمع مردم سوادکوه با تاکید بر این مطلب که برای توسعه شهرستان سوادکوه باید تلاش شبانه‌روزی انجام داد، گفت: برای حضور و جذب سرمایه‌گذاران باید تلاش همه‌جانبه و گسترده‌ای انجام داد.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی به پیگیری جدی خود برای اخذ اعتبارات و تسهیلات استانی و شهرستانی تاکید کرد و افزود: همه مسئولان و دست‌اندرکاران برای توسعه استان و شهرستان متحد شوند و برای دستیابی به اهداف توسعه همکاری کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که از زمین به آسمان می‌رود و مورد تایید الهی قرار می‌گیرد، خلوص است و آن چیزی که از آسمان به زمین می‌آید، توفیق الهی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در روز سه‌شنبه به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: وضعیت پروژه‌ها و عیار بتون و شرایط طرح‌ها موجب حضور وی در این کمیسیون شده است.

این مسئول با اشاره به نظرات نمایندگان مختلف در ارتباط با وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی را تا پای استیضاح خواهیم کشید.

علیپور خواستار پاسخگویی مسئولان به مردم شد و خاطرنشان کرد: در پاسخگویی به مردم همواره آمادگی داشته باشیم و اگر پاسخ ما منفی هم باشد مردم از پاسخگویی ما خوشحال می‌شوند.

این نماینده مجلس خواستار گسترش فعالیت‌های دینی، قرآنی و فرهنگی در جامعه شد و اذعان داشت: مردم را هر چه بیشتر در فعالیت‌های فرهنگی دخیل کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول