اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

بیمارستان 200 تختخوابی شیروان 85 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: فاز نخست بیمارستان در دست ساخت شیروان، تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیمارستان 200 تختخوابی شیروان 85 درصد پیشرفت دارد

عطاءالله قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای بیمارستان شیروان اظهار کرد: فاز نخست بیمارستان در دست ساخت شیروان، تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل این بیمارستان مقرر شد تا 25 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یابد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: قرار است تا با اختصاص این اعتبار این فاز از بیمارستان شیروان تا پایان امسال به اتمام برسد.

قادری با بیان اینکه بازدید از مسکن مهر کوی وحدت شیروان از برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به شیروان بود،‌گفت: برای تأمین خدمات مورد نیاز در مسکن مهر کوی وحدت شیروان، زمین رایگان به وزارت خانه‌های بهداشت و  ورزش و جوانان برای ساخت درمانگاه و سوله ورزشی اهداء شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی این بازدید مقرر شد تا واحدهای ضلع شمالی کوی وحدت که پایلوت آن 80 /2 ارتفاع دارند به واحد های مسکونی تبدیل شود.

به گفته سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی همچنین با توجه به پیشرفت 50 در صدی این پروژه کمک هزینه آماده سازی یک‌هزار و 712 واحد  و افزایش بنای مسجد در دستور کار قرار گرفت.

قادری همچنین تأمین اعتبار 500 میلیون ریالی برای ساخت مسجد را از جمله مصوبات برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر شیروان اعلام کرد.

به گزارش فارس، در سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به شیروان، استاندار، نمایندگان شیروان و بجنورد و شماری از مسئولان خراسان شمالی نیکزاد را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول