اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم نظارت بر پروژه‌های عمرانی صورت گرفت

انتقاد شدید فرماندار دیر از مدیران کل استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر به دلیل عدم نظارت مطلوب مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به شدت از آنان انتقاد کرد.

انتقاد شدید فرماندار دیر از مدیران کل استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی بحرانی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: برخی از پروژه‌هایی که باید در مدت زمان 6 ماهه به پایان برسد به دلیل عدم نظارت مدیران آنها تا دو سال به طول می‌انجامد.

وی افزود: استان بوشهر دارای 9 شهرستان است که مدیران کل استان باید بدون توجه به بعد مسافت به همه آنها سرزده و از پروژه‌های خود بازدید کنند و نسبت به آن بی‌توجه نباشند.

بحرانی خاطر نشان کرد: گلایه شدید خود از این مدیران را به اطلاع استاندار و معاونین ایشان رسانده‌ام و از این بی‌توجهی انتقاد کردم.

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: هنوز اعتباراتی که در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته با پیگیری‌ها بسیار زیاد برای احداث یا تکمیل پروژه‌های این شهرستان مصوب شده است تخصیص پیدا نکرده و عملیاتی نشده است.

بحرانی اظهار امیدواری کرد: مدیران استان در روزهای آتی نسبت به شهرستان‌هایی که از مرکز استان فاصله دارند توجه بیشتری کرده و توجه خود را معطوف به تمام نقاط استان کنند.

بحرانی هفته معلم را فرصت ارزشمندی برای تجلیل از معلمان دانست و اظهار داشت: معلم شایسته تقدیر و تجلیل است زیرا همچون باغبانی است که هر روز صبح با سبدی از صمیمیت به کلاس درس می‌آید تا الفبای زندگی را به بچه‌ها بیاموزد.

وی افزود: هر حرکت رو به رشد و پیشرفتی که در کشور صورت می‌گیرد در نتیجه کار معلمان بزرگی است که تمام توان خود را برای پیشرفت فرزندان ما در طبق اخلاص می‌گذارند و مردم و مسئولان باید معلمان را ارج نهند و به نحو شایسته خدمات آنان را قدر بدانند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول