اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در دودانگه ساری گزارش می‌دهد

تولید دانه‌های پلاستیکی گرانول برای نخستین بار در مازندران

خبرگزاری فارس: در راستای توجه دولت به مناطق محروم، چندین پروژه عمرانی در بخش محروم دودانگه ساری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

تولید دانه‌های پلاستیکی گرانول برای نخستین بار در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با حضور مسئولان استانی و شهر ساری در بخش دودانگه ساری، فاز اول کارخانه تعاونی تولید گرانول گستر شمال ساری کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل کارخانه تعاونی تولید گرانول گستر شمال در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه با اعلام اینکه این پروژه حدود شش ماه دیگر در منطقه دودانگه ساری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا ذوالفقارنژاد با اعلام اینکه با بهره‌برداری این واحد تولیدی دانه‌های پلاستیکی گرانول که در صنایع پی وی سی خودروسازی و شیلنگ پلاستیکی کاربرد دارد، تصریح کرد: دانه‌های پلاستیکی گرانول برای نخستین بار در مازندران تولید می‌شود.

وی یادآور شد: برای بهره‌برداری و رسیدن به خط تولید در این منطقه نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار است. حدود 400 میلیون تومان تجهیزات در حال حاضر خریداری شد.

مدیرعامل شرکت تولیدی گرانول در ادامه اضافه کرد: این شرکت در زمینی به مساحت یک‌هزار و 300 متر در فاز اول از و با اشتغال 18 نفر از اهالی منطقه دودانگه شروع به فعالیت می‌کند.

ذوالفقارنژاد در ادامه گفت: پروژه تولید گرانول دارای سه فاز است که فاز اول این طرح حدود شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

* نبود دستگاه آتش‌نشانی

رونمایی از دستگاه آتش‌نشانی دیگر برنامه حضور مسئولان شهرستانی در دودانگه بود که این موتور پمپ آتش‌نشان برای کمک به خاموش‌کردن آتش‌سوزی‌ها در منطقه دودانگه اختصاص داده شد.

بخشدار منطقه دودانگه در این مراسم خاطرنشان کرد: این دستگاه آتش‌نشانی باید به وسیله تراکتور و نیسان در مواقع آتش‌سوزی حمل شود.

احمد بکران بهشت با اعلام اینکه نبود دستگاه آتش‌نشانی یکی از معضلات جدی برای مردم این منطقه بود، اظهار داشت: این دستگاه در اختیار شرکت تعاونی دهیاران منطقه دودانگه قرار دارد.

خرید دستگاه آتش‌نشانی که قرار است به صورت یدکش قابل استفاده شود چندان مورد استقبال مسئولان حاضر در مراسم افتتاحیه واقع نشد.

سید عباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری با اشاره به اختصاص 45 میلیون تومان برای خرید دستگاه آتش‌نشانی یدکی تاکید کرد: بهتر بود که با اختصاص این مبلغ پول دستگاه مناسب‌تری برای مردم این منطقه خریداری می‌شد.

* افتتاح شعبه بانک ملی در منطقه دودانگه ساری

به گزارش فارس، بانک ملی شعبه فریم دودانگه برای رفع مشکلات بانکی مردم در این منطقه افتتاح شد.

کلنگ‌زنی برای احداث پایگاه هلال احمر در منطقه کوهستانی دودانگه نیز با حضور مسئولان ارشد شهرستان ساری در منطقه فریم انجام شد.

یدالله داوودی رئیس هلال احمر ساری  در مراسم افتتاح این پروژه بیان داشت: پروژه هلال احمر ساری در زمینی به مساحت حدود 700 متر که توسط اسماعیل فرهادی اهدا شد با اعتباری حدود 120 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: برای افتتاح پایگاه هلال احمر در منطقه دودانگه حدود 50 میلیون تومان اعتبار از محل هلال احمر استان و 70 میلیون تومان نیز از جانب مسئولان شهرستان ساری به این امر اختصاص یافت.

داوودی خاطرنشان کرد: نقشه ساخت پایگاه هلال احمر در منطقه دودانگه با نقشه ساخت پایگاه هلال احمر در منطقه چهاردانگه ساری مطابقت دارد و در صورت افزایش متراژ زمین در کنار این پایگاه، یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادی در این منطقه قرار می‌گیرد.

* توسعه زیرساخت‌های دودانگه ساری در کشاورزی و صنعت

سید عباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری نیز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های منطقه دودانگه ساری در بخش کشاورزی و صنعت باید جدی گرفته شود.

افتتاح راه آسفالت راه روستایی دادوکلا به ولیک‌چال از دیگر برنامه‌هایی بود که مسئولان برای حضور در دودانگه برنامه‌ریزی کردند.

به گزارش فارس: سید عباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری در زمان افتتاح این پروژه برای حضور در مراسم اختتامیه تور دوچرخه‌سواری منطقه دودانگه را به سمت چهاردانگه ترک کرد.

در مراسم افتتاح آسفالت راه روستایی از دست‌اندرکاران شهرستان ساری که در امر آسفالت و بهسازی این راه روستایی دخالت داشتند توسط اهالی روستا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول