اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه‌های عمرانی خبر داد

پیشرفت 50 درصدی عملیات احداث بندرگاه نخل‌ناخدا

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه با احداث بندرگاه نخل‌ناخدا فاصله بندرعباس تا جزیره هرمز به هفت کیلومتر کاهش پیدا می‌کند، گفت: این پروژه در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 50 درصدی عملیات احداث بندرگاه نخل‌ناخدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمران شهری در بندرعباس که در ادامه با بازدید از محل احداث بندرگاه نخل ناخدا در شرق این شهر انجامید، افزود: احداث چنین بندرگاهی از سالیان طولانی جزو انتظارات و خواسته‌های مردم جزیره هرمز بوده است که در این راستا کمر همت بسته است.

به گفته وی، انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پایانه دریایی ایجاد تاسیسات تفریحی و گردشگری در این منطقه فراهم شود که قطعاً نقش موثری در توسعه شهر بندرعباس خواهد داشت.

وی هم‌چنین ضمن ابراز رضایت از روند اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این پروژه هم‌اکنون با 50 پیشرفت فیزیکی، از زمان‌بندی اجرا جلوتر است و قطعاً براساس برنامه هدف‌گذاری شده در موعد معین به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه احداث بندر نخل‌ناخدا نقش مهمی در توسعه دارد، اظهار داشت: احداث این بندر چند منظوره تاثیر بسزایی در رفاه و رضایت اهالی جزیره هرمز دارد و بخش قابل توجهی از نیازهای حوزه حمل و نقل دریایی استان را برآورده می‌سازد.

عزیزی هم‌چنین در این بازدید از پروژه خورگورسوزان، شهرک پیامبر اعظم، کنارگذر شمال بلوار امام حسین، تصیفه‌خانه آب، مخازن شرکت آب و فاضلاب شهری و خور شیلات نیز بازدید کرد.

عزیزی در پایان این بازدید در جمع مدیران ذی‌ربط با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های عمران شهری، یادآور شد: سیاست کلان دولت جلب رضایت اقشار مختلف مردم و توسعه متوازن شهری است، بر همین اساس در جانمایی پروژه‌ها کلیت شهر مدنظر است که این امر با اولویت محلات کم‌تر توسعه یافته است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: استان هرمزگان با توجه به موقعیت خاص خود نقش بسیار مهمی در توسعه کشور دارد که این ظرفیت در نظام برنامه‌ریزی توسعه کشور مورد امعان نظر است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول