اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد خبر داد

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد منوط به تحصیل حریم

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد گفت: بخش عمده‌ای از احداث پل و تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور که جزو شاخص‌های پروژه کمربندی صدمتری شرقی است به پایان رسیده است اما عمده‌ترین مشکل آن تحصیل حریم است.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد منوط به تحصیل حریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمود ریحانی عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه یک‌هزار مترمربع تحصیل حریم لازم دارد که 70 درصد آن به پایان رسیده و با 30 درصد باقیمانده در حال گفت‌وگو هستیم.

وی ادامه داد: چند ملک تاکنون با شهرداری برای واگذاری زمین توافق نکرده‌اند که در صورت ادامه همین روند در نهایت طبق قانون عمل خواهیم کرد.

ریحانی طول کل پل شهید عباسپور را 600 متر عنوان کرده و گفت: این پل شامل 10 دهانه می‌شود که چهار مورد از آنها در فاز اول به اجرا رسید و شش مورد باقیمانده هم هر کدام به عرض 8.5 متر سواره‌رو و 1.5 متر پیاده‌رو در حال تکمیل شدن است.

وی افتتاح این پل را از خدمات ارزنده در مشهد عنوان کرد و از پیشرفت 65 الی 70 درصدی آن خبر داد و گفت: تمام کسانی که از بولوار شهید عباسپور به بولوار سرخس یا در مسیر برعکس تردد می‌کنند، مجبور هستند وارد صد متری شده و دور بزنند و تعیین مسیر کنند که با افتتاح پل شهید عباسپور مستقیم و بدون هیچ دورزدنی می‌توانند تردد کرده و مسیر را با کمترین ترافیک بپیمایند.

ریحانی تصریح کرد: پروژه کمربندی صدمتری شرقی مشهد شامل پنج کیلومتر مسیر بزرگراهی، چهار دوربرگردان غیرهمسطح روگذر، یک دوربرگردان غیرهمسطح زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور است که تاکنون بخشی از آن به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: عملیات عمرانی پروژه کمربندی صدمتری شرقی حدفاصل تقاطع غدیر تا شهرک الزهرا از آذر ماه سال 89 آغاز شده که در نخستین مرحله احداث باندهای اصلی آن شروع شد.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد طول مسیر بزرگراه را پنج کیلومتر اعلام کرد و افزود: این مسیر دارای دو باند رفت و برگشت هرکدام به عرض بیش از 13 متر شامل سه خط حرکت و یک خط توقف اضطراری بوده که در اسفند ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

ریحانی اظهار کرد: در طول مسیر بزرگراه 26 هزار متر طول جدول‌کاری در باندهای اصلی و کندرو به اجرا درآمد که در کنار این امر 260 هزار مترمکعب خاک‌برداری، 85 هزار مترمکعب خاک‌ریزی و 50 هزار تن آسفالت برای بزرگراه صورت گرفته است.

وی افزود: کل فضای سبز اجرا شده در آیلندهای بین باندهای اصلی و کندروهای طرفین صدمتری با اجرای شبکه آبرسانی و کاشت، 15 هکتار بوده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول