اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازدید از پروژه‌های عمرانی در اولویت استان اصفهان

مشاور ویژه رئیس جمهور به اصفهان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور ویژه رئیس جمهور در امور کلان برای بازدید از پروژه‌های عمرانی در اولویت اواخر هفته جاری به اصفهان سفر می‌کند.

مشاور ویژه رئیس جمهور به اصفهان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پروژه‌های عمرانی شاخص استان اصفهان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است و براساس تصمیم رئیس جمهور این پروژه‌ها باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

پس از سفر یک روزه استاندار به سراسر استان اصفهان، علی‌اکبر محرابیان روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری به اصفهان سفر کرده و از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی قرار گرفته در لیست مهر ماندگار بازدید می‌کند.

استاندار اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جلسه چهارمی که پیرامون این پروژه‌ها در تهران برگزار شده است، اظهار داشت: از جمله این پروژه‌ها که مورد مطالبه مردم بزرگوار استان اصفهان است، ورزشگاه 75 هزار نفری نقش‌جهان محسوب می‌شود.

علیرضا ذاکراصفهانی با اشاره به پیشرفت 65 درصدی این پروژه بیان داشت: از جانب دولت اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل این ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های استان از جمع مجموع پروژه‌های عمرانی در اولویت قرار دارند، افزود: بعد از بازدید مشاور ویژه رئیس جمهور، اعتبار لازم صرف نظر از بودجه ابلاغی که در اعتبارات سال 90 در نظر گرفته شده است، این پروژه‌ها به جریان می‌افتد.

استاندار اصفهان در پایان از افتتاح و بهره‌برداری از سالن 6 هزار نفری در جریان سفر مشاور ویژه رئیس جمهور به اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول