اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک:

فعالیت‌های عمرانی آبیک توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک گفت: فعالیت‌های عمرانی شهرستان آبیک توسعه می‌یابد.

فعالیت‌های عمرانی آبیک توسعه می‌یابد

علی یحیی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بودجه کل شهرداری آبیک در سال 91 بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است که در مقایسه با سال‌های قبل رشد 5.2 برابری را نشان می‌دهد.

شهردار آبیک افزود: 73 درصد از بودجه امسال سهم عمرانی و 27 درصد نیز به امور جاری شهرداری آبیک در حوزه‌ها و همچنین بخش‌های مختلف اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال از مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای شهرداری آبیک تحقق یافته است که این تحقق بی‌سابقه است، تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال جاری این میزان اعتبار به مبلغی بالغ بر 14 تا 15 میلیارد تومان رسیده تا بتوان بر راستای توسعه فعالیت‌های زیربنایی شهر آبیک گام‌های اساسی‌تری برداشت.

شهردار آبیک با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه عمرانی برای توسعه خدمات در بخش شهری تصریح کرد: اصلاح هندسی بلوار مرکزی آبیک جزو برنامه‌های جاری شهرداری است که در حال اجرا قرار دارد.

یحیی‌پور ادامه داد: نصب پل‌ مکانیزه عابر پیاده نیز توسط شهرداری آبیک در حال عملیاتی شدن قرار دارد.

وی عنوان کرد: مجموعه اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرا و عملیاتی کردن پروژه نصب و راه‌اندازی پل‌ مکانیزه عبور و مرور شهروندان بیش از 58 میلیارد ریال است.

شهردار آبیک بیان کرد: ساختمان بزرگ آتش‌نشانی شهر آبیک با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 2 هزار و 770 متر به عنوان بزرگ‌ترین ساختمان آتش‌نشانی استان قزوین هم‌اکنون در مراحل پایانی کار قرار دارد که امیدواریم تا ایام دهه فجر این پروژه آماده برای بهره‌برداری شود.

یحیی‌پور افزود: بهره‌برداری از یک بلوار دیگر در آبیک برای دسترسی به مسکن مهر نیز جزو برنامه‌ها شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/2667/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول