اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

توسعه طرح‌های عمرانی در دستور کار شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: توسعه طرح‌های عمرانی در دستور کار شهرداری است.

توسعه طرح‌های عمرانی در دستور کار شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه طرح‌های عمرانی و خدمات رسانی بیشتر به مردم در اولویت برنامه‌های شهرداری است که با تمام توان این مهم انجام می‌شود. باید امکانات و خدمات شهری در کرج متناسب با جمعیت آن شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

شهردار کرج افزود: شهرداران در مناطق مختلف باید کمبودها و نیازها را شناسایی کنند و با برنامه‌ریزی‌های اساسی اقدام به مرتفع کردن آن بپردازند.

آقازاده تأکید کرد: ایجاد طرح‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی از مهمترین طرح‌هایی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.با توجه به افزایش جمعیت در کلانشهر کرج باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که مردم در این مناطق مختلف این شهرستان با مشکل و کمبودی مواجه نشوند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج نیز طی سخنانی اظهار داشت: توسعه طرح‌های نشاط و شادابی مهمترین اولویت خدمات شهری کرج است.

علی کمالی زاده افزود: این اقدام در راستای افزایش سرانه ورزشی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین شهروندان انجام میشود.با اجرایی شدن طرح‌های پیش‌بینی شده گامی بزرگ در جهت ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: بر این اساس یکی از مهمترین اولویت‌های این معاونت توسعه پروژه‌های ورزشی مختص بانوان طی سال آینده است که به جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول