اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد:

ضرورت توسعه خدمات عمرانی در شهر کوهسار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت توسعه خدمات عمرانی در شهر کوهسار ساوجبلاغ تأکید کرد.

ضرورت توسعه خدمات عمرانی در شهر کوهسار
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار کوهسار اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی توجه بیشتری به شهرهایی که به لحاظ جذب گردشگر اهمیت دارد، شود.
وی ادامه داد: کوهسار یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ است که دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان بوده، لذا لازم است تا مسئولان اقدامات شایسته‌ای را به منظور توسعه خدمات عمرانی و زیرساختی در این شهر انجام دهند.
این مسئول با تأکید بر این که توسعه خدمات رفاهی و عمرانی یکی از مهمترین راهکارها به منظور جذب گردشگر است افزود: هنگامی که گردشگران به این گونه مناطق مراجعه می‌کنند، توجه ویژه‌ای به خدمات دارند لذا به منظور برگشت مجدد گردشگران باید زیرساخت‌ها در این شهر متناسب شود.
حدادی ادامه داد: کوهسار دارای آب و هوایی بسیار مناسب بوده لذا باید زمینه‌ها و شرایط سکونت در این مکان را نیز برای گردشگران فراهم کنیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این منطقه انجام شود کنترل و نظارت بیشتر مسئولان به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است که روند توسعه این گونه ساخت و سازها برای آینده این منطقه خطرناک خواهد بود.
وی تأکید کرد: توسعه فضاهای سبز، رشد  توسعه خدمات عمرانی و زیرساختی و حفظ فضاهای کنونی در کوهسار کمک بسیار مهمی را به جذب گردشگر خواهد داشت.
حدادی از شهردار جدید شهر کوهسار خواست تا برخورد جدی و قانونی را با متخلفان و کسانی که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه می‌کنند داشته باشد.
دراین مراسم داریوش یگانه به عنوان شهردار کوهسار معرفی و از زحمات حمید باقرپور قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول