اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌وپرورش اسلام‌آباد‌ غرب:

دانش‌‌آموزان در جهاد علمی-فرهنگی نقش بسزایی دارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌وپرورش اسلام ‌آباد‌ غرب گفت: دانش‌آموزان یکی از بهترین منابع انسانی هستند که به عنوان آموزش‌دهندگان طرح «فرد به فرد» می‌توانند ایفای نقش کنند‌.

دانش‌‌آموزان در جهاد علمی-فرهنگی نقش بسزایی دارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا رستمی در جلسه آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی شهرستان اسلام‌آباد‌ غرب اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و برای به صفر رساندن بی‌سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال تا پایان برنامه پنجم توسعه باید با همت آحاد مردم به ویژه آموزشیاران، مدیران مدارس و مدیران مجتمع‌های روستایی و همچنین با مشارکت جمعی به شناسایی و تشویق بی‌سوادان جامعه هدف پرداخته شود.

مدیر آموزش و پرورش اسلام‌‌آباد ‌غرب به نقش دانش‌‌آموزان در جهاد علمی-فرهنگی اشاره کرد و گفت‌: دانش‌آموزان یکی از بهترین منابع انسانی هستند که به عنوان آموزش‌دهندگان طرح «فرد به فرد» می‌توانند ایفای نقش کنند‌.

رستمی افزود: طرح انسداد بی‌سوادی از پایه اول ابتدایی به طور عملی در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب پی‌گیری می‌شود.

رئیس اداره سواد‌آموزی آموزش‌وپرورش شهرستان اسلام‌ آباد ‌غرب گزارش کاملی از برنامه‌های اجرایی سواد‌آموزی شهرستان ارائه داد و بر جذب حداکثری بی‌سوادان گروه سنی  10 تا 49 سال تأکید کرد.

رحمت‌الله اکبری گفت: در گذشته با‌سواد کردن این گروه سنی توسط آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی انجام می‌شد اما از این به بعد با شروع طرح آموزش‌دهندگان «فرد به فرد» عموم مردمی که از تحصیلات حداقل سال دوم دبیرستان برخوردار باشند، می‌توانند در طرح باسواد کردن این گروه سنی شرکت کنند و بابت با‌سواد کردن هر شخص بی‌سواد، مبلغی به عنوان حق‌الزحمه به شخص آموزش‌دهنده پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول