اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب:

خطر انحراف دانشمندان و علما بیشتر از بی‌سوادان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب با اشاره به لزوم هوشیاری دانشگاهیان در قبال توطئه‌های دشمنان گفت: خطر انحراف دانشمندان و علما بیشتر از بی‌سوادان است.

خطر انحراف دانشمندان و علما بیشتر از بی‌سوادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام امیر ابراهیم‌زاده در جمع عزاداران اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب اظهار کرد: بسیج نقش کلیدی و بسیار تعیین کننده‌ای در خنثی سازی تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: بسیج در تثبیت آرمان‌ها و اهداف امام راحل، شهدا و منویات رهبری فداکاری بی‌نظیری از خود نشان داده است.

ابراهیم‌زاده تشکیل و راه‌اندازی بسیج را از تدابیر حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: بسیج امروز پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی است که کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشته است.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب سپس با عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگان در اثر منیت و خودخواهی به جاهایی کشیده شدند که نباید می‌رسیدند از این رو خطر انحراف همیشه در بیخ گوش ماست.

وی همچنین با اشاره به لزوم هوشیاری دانشگاهیان در قبال توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: خطر انحراف دانشمندان و علما بیشتر از بی‌سوادان است.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده در ادامه یکی از برنامه‌های اساسی دشمنان نظام و انقلاب را تلاش برای استحاله فرهنگی و کمرنگ کردن اعتقادات دینی جوانان برشمرد و تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب به ویژه در ایام سوگواری محرم برای ترویج فرهنگ سیدالشهداء(ع) در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول