اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

سوادآموزان موفق پاداش دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: آموزش و پرورش به هر سوادآموزی که موفق به کسب نمره قبولی شود، 27 هزار تومان پاداش پرداخت می‌کنند.

سوادآموزان موفق پاداش دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی ظهر امروز در جمع مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهرستان با تقدیر از تلاش مدیران و همکاران فعال در امر ریشه‌کنی بی‌سوادی بیان داشت: سوادآموزی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش و پرورش است.

وی افزود: در ارزیابی از مدارس، با توجه به پالایش اسمی انجام شده، عملکرد مدیران در این امر مهم از اساسی‌ترین موارد ارزیابی است.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به تامین اعتبار ریالی سوادآموزی از سوی وزارتخانه گفت: آموزش و پرورش به هر سوادآموزی که موفق به کسب نمره قبولی شود، 27 هزار تومان پاداش پرداخت می‌کنند.

لطفی تصریح کرد: ریشه‌کنی بی‌سوادی از ضروریات جامعه پیشرفته است.

وی تاکید داشت: با توجه به حضور فعال آموزش و پرورش در امر ریشه‌کنی بی‌سوادی، مشارکت گسترده تمامی دستگاه‌ها در پشتیبانی از این طرح بسیار ضروری است.

این مسئول با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: اسلام در فراگیری دانش حد و مرزی قائل نیست و آن را بر هر مسلمانی واجب می‌داند.

مدیر آموزش و پرورش آمل کتاب را بهترین وسیله دانش دانست و تصریح داشت: مردم فرهیخته و پیشرفته مردمی هستند که سرانه مطالعه در آن ملت بیشتر است.

وی افزود: احساس به مطالعه باید در مردم چون احساس به غذا باشد و همه آن را نیاز روزمره خود بدانند.

لطفی تاکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه موجب رشد علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه می‌شود.

انتهای‌ پیام/86011/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول