اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان خبر داد

پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: ائمه جماعات مدارس کوهبنان جلسه‌ای را برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات دانش‌آموزان اختصاص می‌دهند.

پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان در مدارس

احمد نیکخواه امروز در حاشیه گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های احکام، اذان، قرآن، نهج‌البلاغه، شعر و داستان، سرود، تئاتر، هنرهای دستی و تجسمی، انشاء نماز، کتابخوانی، پرسش مهر، روزنامه دیواری و مطالعه تحقیق در چهار مرحله برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس برگزار می‌شود و نفرات برتر مدارس به معاونت پرورشی معرفی می‌شوند و پس از برگزاری مسابقات مرحله شهرستان منتخبان هر رشته به منظور شرکت در مرحله استانی به کارشناس فرهنگی هنری استان معرفی می‌شوند.

نیکخواه اذعان داشت: دانش‌آموزان در سال تحصیلی به صورت منسجم در کنار مدیر و مربیان خود در مراسم نماز جمعه شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: به لطف خداوند و تلاش معاونت پرورشی نماز جماعت با حضور ائمه جماعت روحانی و غیر روحانی در بیشتر مدارس شهرستان برگزار می‌شود و در این زمینه تلاش شده یک جلسه نیز برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات دانش‌آموزان اختصاص داده شود.

به گزارش فارس، سومین جلسه هماهنگی فعالیت‌های پرورشی با حضور مدیر، معاون پرورشی و کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش، معاونان و مربیان پرورشی مدارس بعد از ظهر امروز به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله اول مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای هرچه بهتر و مطلوب‌تر مسابقات فرهنگی و هنری، شرکت دانش‌آموزان در مراسم نماز جمعه و ... در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/80012/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول