اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: از مردادماه امسال تاکنون 5 هزار و 208 نفر در طرح بزرگ تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن

حجت‌الاسلام منصور هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به استقبال خوب علاقمندان از طرح بزرگ تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اجرای طرح بزرگ تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در استان از مرداد ماه سال‌جاری تاکنون بیش از 5 هزار و 208 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: 2 هزار و 896 نفر مرد و 2 هزار و 312 نفر زن در سه شهر زاهدان، زابل و ایرانشهر در سه گروه سنی هفت تا 10 سال، 11 تا 18 سال و 19 سال به بالا در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اجرای این طرح در استان آمار و اطلاعات مناسبی در زمینه علاقمندان و چهره‌های قرآنی استان به دست آمده است و با به وجود آوردن هماهنگی و برنامه‌ریزی توسط مدیریت اوقاف بین اساتید و قرآن آموزان در استان، کلاس‌های آموزش در حال برگزاری و اجرا است.

هاشمی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم نیز 17 آذرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: 264 نفر نخبه قرآنی در دو گروه خواهر و برادر و در دو مقطع سنی بزرگسال و شکوفه (زیر 16 سال) و در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: این مسابقات برای خواهران در مکتب نرجس زاهدان و برای برادران در سالن همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول