اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان:

احداث خانه قلب به بازتوانی بیماران کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان گفت: احداث خانه قلب ضمن کمک به بازتوانی بیماران به پیشگیری از بروز بیماری کمک می‌شود.

احداث خانه قلب به بازتوانی بیماران کمک می‌کند

عنایت‌الله کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان احداث خانه قلب زنجان را در راستای برنامه‌های تکمیلی در نظر گرفته شده برای بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان عنوان و اضافه کرد: با وجود ارائه طرح تکمیلی در این مورد هنوز محلی برای احداث خانه قلب در زنجان مشخص نشده است.

وی احداث خانه قلب زنجان را در راستای بازتوانی بیماران جراحی شده قلب دانست و اضافه کرد:‌ احداث این مرکز نقش پیشگیرانه قابل توجهی در زمینه بروز بیماری‌های قلبی دارد.

رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد در نظر گرفته شدن بخشی از بیمارستان شفیعیه برای راه‌اندازی خانه قلب زنجان گفت: کارشناسان مهندسی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان محل انتخاب شده را تایید نکردند.

وی با اشاره به اینکه احداث خانه قلب زنجان از نیازهای اعلام شده به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان است، افزود:‌ این واحد به عنوان یک واحد عام‌المنفعه محسوب می‌شود و راه‌اندازی آن به بیماران کمک می‌کند.

کریمیان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد کارکنان بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان گفت: این بخش با همکاری 25 کادر اعم از پرستار و تکنسین و دو جراح اداره می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول