اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام رضا مشهد خبر داد

راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیماران پیوند قلب در بیمارستان امام رضا

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام رضا مشهد گفت: در بخش مراقبت‌های ویژه برای جراحی‌های قلبی به‌ویژه مرکز پیوند قلب و ریه این بیمارستان، تمام امکانات لازم برای بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص وجود دارد.

راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیماران پیوند قلب در بیمارستان امام رضا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد عباسی ظهر امروز در همایش یک روزه نارسایی‌های قلبی که در تالار هاشمی‌نژاد بیمارستان امام رضا در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این بخش بیمار برای هیچ‌کدام از خدمات پزشکی مورد نیاز خود نیاز به خروج از بخش را نخواهد داشت.

وی با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز نخستین پیوند قلب و ریه در مشهد که در اوایل تیرماه سال‌جاری انجام شد تصریح کرد: این تیم با ریاست آقای دکتر باقری کار خود را آغاز کرده است.

رئیس بیمارستان امام رضا مشهد با بیان اینکه از 2 سال قبل بنا به درخواست‌های انجام شده سعی در احداث بخش جراحی قلب و ریه شده بود ادامه داد: قبلا پیوند قلب و ریه جزو اعمال بسیار سخت به حساب می‌آمد که پزشکان از انجام آن واهمه داشتند.

عباسی افزود: در حال حاضر این بخش احداث شده است و نخستین بیماری که در آن پذیرش شد در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه اتاق عمل پیوند قلب بیمارستان امام رضا از مجهزترین اتاق‌های پیوند قلب و ریه در کشور است خاطرنشان کرد: این بخش با هزینه‌های زیاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا مشهد در ارتباط با اعضای عضو در مرکز پیوند قلبی و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر در این مرکز حدود 100 نفر متخصص در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول