اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

مقاومت کمر صهیونیسم را شکسته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: جنگ هشت روزه مردم بی‌دفاع غزه در برابر تهاجم تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی سبب شد تا کمر این رژیم در برابر مقاومت مردمی شکسته شود.

مقاومت کمر صهیونیسم را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس‌آباد اظهار داشت: در این جنگ نابرابر ماهیت پلید جبهه کفر بار دیگر مشخص شد و رژیم جعلی صهیونیسم در همسویی و همنوایی با آمریکا سعی کرد شیطنتی دیگر به راه اندازد تا شاید بتواند قلدرمابی خود را نشان دهد که در این مسیر با شکستی سخت روبه‌رو شد.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها و برگرفته از عناصر معنوی است، تصریح کرد: ما در چنین مقاومت‌هایی شاهد آن هستیم که مردم آزادیخواه فلسطین و لبنان از ایستادگی ملت ایران الهام می‌گیرند و به مانند ایرانیان که در جنگ هشت ساله غرب و شرق را مبهوت گذاشتند نظام شرور صهیونیسم را ناکام می‌گذارد.

علوی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این جنگ نابرابر همچنین اصالت و ارزش‌مداری فرهنگ عاشورایی نیز به رخ کشیده شد و نظام کفر به خوبی فهمید که تا زمانی که دو فرهنگ عاشورایی و انتظار ساری و جاری است، نمی‌توان بر شاکله حکومت اسلامی و مردم متدین و آزادیخواه غلبه کرد.

این مسئول پیروزی در این جنگ را پیروزی تمام آزادیخواهان و جوامع اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: این پیروزی نشان داد که رژیم صهیونیستی که تاب تحمل یک گروه شبه نظامی را ندارد چگونه می‌تواند با 70 میلیون مردم عاشورایی ایرانی مقابله کند که هر روز در یک جنگ روانی آنها را تهدید به حمله می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به روز مجلس و شهادت آیت‌الله مدرس اشاره کرد و بیان داشت: نمایندگان مجلس باید در انجام وظیفه قانونی و ارزشی خود به شایستگی موضوع قانون‌گذاری مدبرانه و نظارت عالمانه را در پیش بگیرند و کوچک‌ترین بهانه‌ای را به دست دشمنان ندهند تا عده‌ای مجلس را به عنوان خانه ملت مورد تاخت و تاز اهداف مغرضانه خود کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد از آیت‌الله مدرس به عنوان شهید راه دفاع از حق و آزادی و اصالت یاد کرد و گفت: شهید مدرس هیچ وقت در برابر خواسته نامشروع جریانات الحادی کوتاه نیامد بلکه سعی کرد با روحیه‌ای جهادی و برگرفته از فرهنگ عاشورایی شاه و ایادی کفر را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

علوی اضافه کرد: مجلسیان ما نیز باید در تبعیت از این شهید والامقام مرام آزادیخواهی و مقابله با هرگونه ترفند دشمنان را در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود مد نظر قرار دهند تا آسیبی متوجه انقلاب اسلامی و اصول اساسی نظام نشود.

وی همدلی و همراهی قوا در عین رعایت اصول استقلال را ضروری خواند و افزود: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به آرامش و حفظ وحدت نیاز دارد چرا که هرگونه تنش و نابسامانی سبب می‌شود تا مردم بیش از گذشته دل‌آزرده شوند.

علوی از مجلس به عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و رکن خواسته و مطالبه‌گری عموم مردم یاد کرد و اظهار داشت: مجلسی که بتواند حقانیت نظام و ارزش‌های آن را به نمایش بگذارد مجلس برآمده از اراده ملت است که در آن هیچ ظلم و تعدی صورت نمی‌گیرد.

خطیب جمعه پارس‌آباد همچنین فرا رسیدن روز دانشجو را گرامی داشت و تصریح کرد: دانشجویان ما امروز در حقیقت سنگربانان اصلی علم و دانایی هستند که بهتر است از این منبع و ظرفیت عظیم در ساختن ایرانی آباد و آزاد استفاده کنیم.

انتهای پیام/62006/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول