اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

وحشت بر صهیونیسم‏ها حکومت می‏کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: امروز موشک‏های حماس به تلاویو رسیده و رعب و وحشت بر صهیونیسم‏ها حاکم است.

وحشت بر صهیونیسم‏ها حکومت می‏کند

حجت‏‌الاسلام حسین توسلی در حاشیه مراسم محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه که با حضور شماری از مسئولان و خیل کثیری از مردم بخش‏های مرکزی تهران و رودهن برگزار شد، در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از حدود 48 ساعت گذشته، غزه از زمین، آسمان و دریا مورد حمله قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، امکانات غزه بسیار ناچیز است و کمک‏های سایر کشورها را نیز می‏توان در حد صفر یا نزدیک به صفر ارزیابی کرد.

توسلی اضافه کرد: این منطقه از سه طرف در حیطه انحصار رژیم اشغالگر قدس گرفتار آمده و تنها راه ارتباطی بین غزه با جهان بیرون، صحرای سینا به سوی مصر است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: اگر این یک مسیر باز نگه داشته شود، می‏توان ارسال ارزاق، ارائه خدمات و ارتباط‏‌گیری برای انتقال مجروحان را محقق کرد.

وی ادامه داد: با همه این مشکلات و کاستی‏های تجهیزاتی در ابزارهای نظامی، رزمندگان حماس و این مردم مقاوم با همه توان خود به مقابله با دشمنشان پرداخته‏‌اند.

توسلی اضافه کرد: در ساعات اخیر، اخبار منتشر شده از سرزمین‏های اشغالی اصابت چند گلوله موشک از سوی رزمندگان اسلام در قلب تلاویو را نوید می‏داد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با اشاره به ظلم تاریخی رژیم صهیونیستی به مردم غزه خاطرنشان کرد: غزه متعلق به مردم این منطقه است و این قشر در آنجا به دنیا آمده‌‏اند.

وی تصریح کرد: یهودی‏های دارای عقاید صهیونیستی از گوشه و کنار جهان خود را به آنجا رسانده‌‏اند تا دولتی جعلی و به قول امام راحل(ره)، غده‌‏ای سرطانی را در غزه تشکیل دهند.

توسلی اضافه کرد: در جنگ‏های 33 روزه و 22 روزه مسلمانان با ارتش غاصب صهیونیستی هیچ‏گاه برد هیچ موشکی به تلاویو نرسیده بود که این مهم امروز ممکن شده است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: رسانه‏‌های تحت سلطه دولت اشغالگر قدس، اجازه انتشار این اخبار را با سانسورهای شدید اطلاع‌‏رسانی نمی‏دهند.

انتهای پیام/2568/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول