اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت برای مقابله با صهیونیسم

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای کمک به مردم غزه و مقابله با رژیم صهیونیسم تحت امر فرماندهی کل قوا اعلام کردند.

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت برای مقابله با صهیونیسم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با محکومیت حمله ددمنشانه صهیونیسم به غزه، آمده است: وای بر ما اگر سکوت کنیم و روزمره‌‌گی و فشار اقتصادی روزانه ما را از حضور تاریخی و تاریخ ساز خویش غافل کند که امروز بیداری اسلامی در منطقه پا روی گلوی صهیونیسم گذاشته است.

این بیانیه می‌افزاید: زمان آن رسیده که ضربه آخر را بر پیکره نیمه جان صهیونیسم غاصب بزنیم و هزاران وای بر کسانی که در این زمانه سرنوشت‌ساز تاریخی به فکر منافع حزبی و جناحی خویش باشند و انرژی خود را به جای غلبه بر دشمن صرف جدل‌های بیهوده کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز نتانیاهو بر این باور است که با پیروزی در غزه آرای صندوق‌های انتخاباتی صهیونیسم‌ها را به نام خود می‌کند، حال آنکه پا در باتلاقی گذاشته است که صهیونیسم را برای همیشه تا عمق آن فرو می‌برد و شکار صهیونیسم و حمله موشکی به تل آویو گام نخست آن خواهد بود.

در ادامه بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ذکر شده است: اگر همگی راه ایمان حقیقی و اتحاد و شهادت‌طلبی را پیش بگیریم حتی تعداد اندک ما به وعده تخلف‌ناپذیر قرآن بر کثرت دشمن جنایتکار پیروز است و شهادت و پیروزی دو روی سکه سعادت هستند که هر یک نصیب ما شود، پیروزیم.

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان از مسئولان نظام می‌خواهیم که رها کنند این شورای به اصطلاح امنیت را که کشتار زنان و کودکان فلسطینی را دفاع از صهیونیسم می‌داند و دم از دفاع حقوق بشر می‌زند، و رها کنند سران بی‌غیرت دین‌فروش عرب را که جز حمایت از تروریسم‌ها در سوریه و خوش خدمتی به آمریکا و صهیونیسم کاری نمی‌دانند.

در پایان بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد رشت اضافه شده است: ما دانشجویان خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از مردم بی‌دفاع غزه هستیم و از مسئولان می‌خواهیم در صورت حمله زمینی صهیونیسم به غزه در عمل به یاری مظلومان فلسطینی بشتابند و ما آمادگی خود را برای هر کمکی تحت امر فرماندهی کل قوا اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول