اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

صهیونیسم با مقاومت مردم فلسطین به بیچارگی کشیده شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه صهیونیسم با مقاومت مردم فلسطین به بیچارگی کشیده شد، گفت: غزه در مدت هشت روز کربلایی دیگر بود.

صهیونیسم با مقاومت مردم فلسطین به بیچارگی کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای این حضرت، اظهار کرد: پس از مرگ معاویه امام حسین (ع) با یزید بیعت نکرد و یزید فردی فاسق و شراب‌خوار بود و به صورت علنی گناه می‌کرد و امام حسین مرگ با عزت را پذیرفت و ذلت را قبول نکرد.

وی در ادامه به اوضاع غزه اشاره کرد و گفت: برخی از سران کشورها منطقه میلیاردها دلار برای سرنگونی رژیم سوریه هزینه می‌کنند اما هیچ کمکی به مردم غزه در مقابل جمله‌های رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه هر روز عاشورا و هر سرزمین کربلا است، خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا حق و باطل مقابل یکدیگر ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه غزه در مدت هشت روز کربلایی دیگر بود، افزود: حزب‌الله لبنان و ملت ایران و سوریه از غزه حمایت کردند و مردم فلسطین توانستند رژیم صهیونیستی را به بیچارگی بکشانند که از آمریکا خواستند حزب‌الله برای آنها موشک‌پراکنی نکند.

قربانی به برگزاری نشست‌های مخالفان و موافقان سوریه در ایران اشاره کرد و آن را موجب امیدواری مردم سوریه خواند.  

وی به هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: بسیج لشکر مخلص خداست و با چهره‌های دینی و انقلابی در تمام عرصه‌ها حضور دارد.

امام جمعه رشت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را امری مهم و ضروری خواند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در کشورهای جهان، ابراز کرد: مردم آمریکا نیز به عزاداری امام حسین (ع) می‌پردازند و مردم آزادیخواه و ظلم‌ستیز دنیا به امام حسین (ع) امید دارند.

قربانی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند شور حسینی (ع) را در بین مسلمانان و مظلومان دنیا زنده نگه‌دارد تا ظلم در دنیا از بین برود.

انتهای پیام/84001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول