اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر صهیونیسم از شگفتی‌های جهان امروز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر مسلمان‌‌کشی‌های رژیم غاصب اسرائیل از شگفتی‌های جهان امروز است.

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر صهیونیسم از شگفتی‌های جهان امروز است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حمله اخیر صهیونیسم به غزه بار دیگر خوی جنگ‌طلبی این رژیم را به اثبات رساند و نشان داد که این رژیم همچنان با رفتارهای وحشیانه به دنبال اهداف پلید خود است.

وی تصریح کرد: صهیونیسم با حمله به مردم بی‌پناهی که سال‌ها در محاصره قرار داشته و ظلم بی‌شماری را تحمل می‌کنند، ثابت کرد که بنیادش رو به سستی نهاده و خانه‌اش یک خانه عنکبوتی است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس سکوت سازمان‌های بین‌الملل مدعی حقوق بشر در برابر این تجاوزات و مسلمان‌کشی‌ها را تایید کننده این اعمال وحشیانه دانست و خاطر نشان کرد: کشتار مردم فلسطین و غزه به رویه هر روز صهیونیسم تبدیل شده و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این مسلمان‌‌کشی‌ها انسان را به شگفتی وامی‌دارد.

سلیمی افزود: حمایت بعضی از دولتمردان اروپایی از این رژیم از دیگر شگفتی‌های جهان امروز است و به راستی وجدان بیدار انسان‌ها این بی‌عدالتی‌ها را به خوبی درک می‌کند.

وی با اشاره به دروغ بزرگ اروپا و آمریکا مبنی بر تلاش برای درست کردن دو کشور فلسطین و صهیونیسم گفت: این حملات پرده بزرگ دروغ کشورهای اروپایی و آمریکایی را که البته یک ترفند بود، برداشت و نشان داد این کشورها تا چه اندازه دروغگو هستند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخورد چند موشک به تل‌آویو موجب شد مردم و حتی نتانیاهو بلافاصله به پناهگاه‌ها هجوم ببرند که این ترسو بودن و بزدل بودن این رژیم را بار دیگر به اثبات رساند و ثابت کرد رژیم غاصب اسرائیل ترسوتر از آن است که بتواند علیه کشورهای منطقه دست به اقدامی بزند.

سلیمی همچنین این حمله را اقدامی در راستای کمک به تروریست‌های سوریه دانست و بیان داشت: آغاز این حملات در زمانی که تروریست‌های سوریه به عقب رانده شده و در حال شکست خوردن بودند گویای این واقعیت است که تروریست‌های سوریه از موساد دستور می‌گیرند و اتاق فکرشان در صهیونیسم است.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول