اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

سرمایه‌داری و صهیونیسم در انتخابات آمریکا تأثیرگذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: سرمایه‌داری و صهیونیسم در انتخابات آمریکا تأثیرگذارند.

سرمایه‌داری و صهیونیسم در انتخابات آمریکا تأثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: تجربه برگزاری چندین انتخابات در کشور آمریکا عملا نشانگر این موضوع است که چیدمان اداره کشور آمریکا همیشه بر روی دول قدرت، سرمایه‌داری و تحقق اهداف صهیونیست در حرکت بوده و هیچ وقت نظر واقعی ملت آمریکا در انتخابات‌ها محقق نشده است.

وی تصریح کرد: نتیجه انتخابات برای ما فرقی نمی‌کند زیرا دشمنی آمریکا با دنیای اسلام بیشتر از همیشه ادامه دارد و این در مبارزات 60 سال گذشته ملت ایران و 34 سال اخیر به عینه دیده شده است.

رشتبری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان نظام و کشور باید با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری و پرهیز از هرگونه اختلافات و همدلی در کنار هم مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خطیب جمعه خلخال اضافه کرد:‌ شکست امروز ملت‌ها نتیجه غفلت از تفکرات آمریکاست و نباید از دسیسه‌ها، حیله‌ها و خراب‌کاری‌ها و توطئه خصمانه این کشور غافل بود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به روز خانواده، هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و افزود: مقوله خانواده و اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی با هم همسو بوده و امیدواریم نهاد خانواده و جامعه در اعتلای فرهنگ کتاب‌خوانی تاثیرگذارترین محورها باشند.

رشتبری روز بزرگداشت علامه طباطبائی را یادآور شد و گفت: تقوا، ترس از خداوند و پرهیز از گرایش به دنیا و توجه به حلال و حرام الهی باید در سرلوحه کار و زندگی روزمره باشد چرا که باید برای جوابگویی آماده باشیم.

وی روز مباهله را سند افتخار مسلمانان و اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد و ادامه داد: مسلمانان باید به این روز افتخار کنند زیرا سند حقانیت اهل بیت (ع) و ولایت صدور یافته است و این پرچم 1400 ساله اکنون به دست ملت ایران است که باید با وحدت و همدلی بر بلندی جهان به اهتزاز در آید.

امام جمعه خلخال در پایان سخنان خود با یادآوری پیام و هشدار مقام معظم رهبری به مسئولان کلان کشور اذعان داشت: توجه به مسئولیت و حرکت با وحدت موثرترین شیوه در حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول