اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر:

رژیم شیشه‌ای صهیونیسم توان مقابله با حماس را ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر گفت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه در غزه نشان داد که این رژیم شیشه‌ای توان مقابله با رزمندگان حماس را ندارد.

رژیم شیشه‌ای صهیونیسم توان مقابله با حماس را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عزیز غضنفری صبح امروز در گردهمایی سیاسی کانون بازنشستگان و پاسداران سپاه دشتی اظهار داشت: سرمایه و تاریخ سپاه بازنشستگان هستند و در مجموعه سپاه نباید هیچ گاه ارتباطشان با این گروه قطع شود.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر افزود: عاشورا معلول یک سری از حوادث و رویدادهای سیاسی است و عاشورا یک حادثه سیاسی است و یزید به عنوان امیرالمومنین معرفی شد و بر خلاف قانون صلح امام حسن(ع) از امام حسین(ع) می‌خواهد با او بیعت کند.

این مسئول اضافه کرد: به جنبه‌های معرفتی عاشورا باید توجه کنیم چرا که عاشورا تا ابد سرمشق خواهد بود.

غضنفری گفت: شاخص بصیرت در کربلا فتوت عباس (ع) است و همیشه گوش به فرمان ولی زمان خودش بوده و امام حسین(ع) را برادر صدا نمی‌کند و مولای خود صدا می‌زند.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: رژیم صهیونیستی برای اینکه آرای افراطیون را در انتخابات آینده در سرزمین‌های اشغالی کسب کند نیاز به این اقدام داشت و نکته دیگر این بود که سازمان ملل در بحث به رسمیت شناختن فلسطین حماس را در وضعیت نامطلوبی قرار بدهد که طرح موضوع در سازمان ملل امکان‌پذیر نباشد.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر یادآور شد: در 70 تا 80 سال گذشته تاکنون حتی تا پیش از جنگ 33 روزه صدای آژیر خطری در تل‌آویو کسی نشنیده بود، اما حالا موشک به سمت تل‌آویو پرتاب می‌شود و دیگر مثل گذشته اسرائیل احساس آرامش نمی‌کند.

این مسئول ادامه داد: موشک‌های قصام، هواپیماهای جنگی و ناوهای آن رژیم پوشالی را سرنگون کردند و سراسر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مورد تهدید موشک‌های قصام قرار گرفتند و حتی شبکه ارتباطی و اینترنت قطع و مدارس تعطیل شد.

غضنفری گفت: آنچه باعث تاسف است بی‌تفاوتی و نامردی اعراب بود و خودرو‌هایی که اخیراً امیر قطر به فرماندهان حماس داده بود و همین خودروها دارای جی پی اس‌هایی بود که توسط رژیم صهیونیستی هدایت و ردیابی می‌شد که احمد الجعبری معاون فرمانده گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس و معاونش به شهادت رسیدند.

وی اذعان داشت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه در غزه نشان داد که این رژیم شیشه‌ای توان مقابله با رزمندگان حماس را ندارد و در آینده نزدیک شاهد محو این رژیم خواهیم بود، زیرا این رژیم پوشالی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

انتهای پیام/66001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول