اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 20 مربی صورت گرفت

آموزش دانش‌آموزان اصفهانی در مانور زلزله

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: 20مربی از سوی جمعیت هلال احمر اصفهان در مانور زلزله مدارس کار آموزش را به عهده داشتند.

آموزش دانش‌آموزان اصفهانی در مانور زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی محمد هاشمی پیش از ظهر امروز در مورد برگزاری مانور زلزله مدارس در استان اصفهان اظهار کرد: امروز هم‌زمان با سراسر کشور مانور زلزله در مدارس در استان اصفهان و شهرستان‌های آن ساعت 10 صبح با بخش آژیر از رادیو آغاز شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مانور زلزله در مدارس به منظور آمادگی دانش‌آموزان در هنگام وقوع زلزله و جلوگیری از خسارات ناشی از زلزله است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه این مانور در تمامی مدارس استان اصفهان این مانور در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این مانور دانش‌آموخته‌ها خود را در مورد نحوه پناهگیری در زمان زلزله و چگونگی خروج از ساختمان پس از وقوع حادثه را تمرین می‌کنند.

وی اضافه کرد: مراسم نمادین چهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی صبح امروز در دبیرستان امام خمینی‌(ره) در خیابان کاوه با حضور اعضای مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شد.

هاشمی تاکید کرد: مانور زلزله در تمامی مدارس برگزار شده است که از سوی جمعیت هلال احمر استان اصفهان حدود 20 مربی کار آموزش در مدارس را به عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول