اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام محرم‌الحرام صورت گرفت

اعزام 480 دانش‌‌آموز کهنوجی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج گفت: 541 نفر از دانش‌آموزان و مربیان با 11 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام 480 دانش‌‌آموز کهنوجی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، مجید روهنده بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد، رسالتی را که شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بر عهده داشتند به نسل‌ جوان و نوجوان انتقال داد، اظهار داشت: بر همین اساس دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های «راهیان نور» به مناطق عملیاتی اعزام می‌‌شوند.

وی با اشاره به اعزام سومین گروه از دانش‌آموزان دختر سال دوم دبیرستان شهرستان کهنوج به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افزود: همزمان با روز عاشورای حسینی نخستین کاروان، متشکل از 115 نفر از دانش‌آموزان دختر سال دوم دبیرستان به همراه 15 نفر از مربیان، سرپرستان و مسئولان کاروان به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

روهنده تصریح کرد: در روز دوم 256 نفر از دانش‌آموزان و 25 نفر هیئت همراه و روز سوم نیز 115 دانش‌آموز به همراه 15 مربی، سرپرست و مسئول کاروان‌ به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی ابراز داشت: در مجموع تعداد 541 نفر از دانش‌آموزان و مربیان با 11 دستگاه اتوبوس به سوی مناطق عملیاتی حرکت کردند تا از نزدیک شاهد رشادت‌ها و شهامت‌های نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی دوران دفاع مقدس باشند.

همچنین مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج نیز در این مراسم اظهار داشت: ما در حوزه دانش‌آموزی با اعزام آنان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در حقیقت مفاهیم دهه 60 را به نسل امروز انتقال می‌دهیم.

محمود دیناری بیان داشت: دانش‌آموزان در آشنایی با آن دوران به این حقیقت دست می‌یابند که غرب با چه تفکر و اندیشه‌ای جنگ هشت ‏ساله را به ما تحمیل کرد تا سال‌ها این کشور را از پیشرفت و بالندگی دور کند.

وی با بیان اینکه هدف اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان نسل امروز انقلاب با اسطوره‌های دفاع مقدس است، اذعان داشت: دشمنان ما امروز از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به فرهنگ، دین و قلب جوانان این مرز و بوم دریغ نمی‌کنند.

به گزارش فارس، سومین گروه از دانش‌آموزان دختر سال دوم دبیرستان با بدرقه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستان کهنوج به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/800010/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول