اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مانور زلزله با شرکت 200 دانش‌آموز کهنوجی برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر کهنوج گفت: در مانور ایمنی در مقابل زلزله که همزمان با سراسر کشور در مدرسه‌های این شهرستان برگزار شد، تعداد 200 دانش‌آموز حضور داشتند.

مانور زلزله با شرکت 200 دانش‌آموز کهنوجی برگزار شد

حسن خانه‌زر امروز در حاشیه مانور ایمنی در مقابل زلزله در مدرسه نمونه دولتی امام خمینی (ره) شهرستان کهنوج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این مانور که همزمان با سراسر کشور در مدرسه‌های این شهرستان برگزار شد، تعداد 200 دانش‌آموز حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری مانور ایمنی در مقابل زلزله را آگاهی ذهنی و شناخت اماکن امن در هنگام زلزله دانست و افزود: این مانور با همکاری کانون‌های دانش‌آموزی اجرا شد تا در زمینه پناه‌گیری، تخلیه اضطراری، آتل‌بندی و . . .  به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

خانه‌زر امور جوانان جمعیت هلال احمر را متشکل از 28 کانون دانش‌آموزی ذکر کرد که زیر نظر مربیان شاخه دانش‌آموزی فعالیت می‌کنند و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تربیت امدادگران جوان و آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاق‌های احتمالی می‌کوشد تا اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.

انتهای پیام/80008/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول