اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان خبر داد

افزایش 4 برابری شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: تعداد شکرت‌کنندگان در دومین جشنواره قصه‌های قرآنی کانون پرورشی کرمان نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است.

افزایش 4 برابری شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌های قرآنی

مسعود گنجعلیخانی امروز در حاشیه برگزاری دومین جشنواره قصه‌های قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 262 قصه قرآنی در کتاب آسمانی قرآن وجود دارد که این قصه‌های قرآنی به زبان کودکانه بازنویسی و منتشر می‌شود.

وی از ارسال 86 اثر به نخستین جشنواره قصه‌های قرآنی در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در دومین جشنواره  قصه‌های قرآنی چهار برابر افزایش یافته است و 305 نفر در این جشنواره شرکت کردند.

گنجعلیخانی بیان کرد: 200 اثر بازنویسی شده از قصه‌های قرآنی نیز به این جشنواره راه یافت که 15 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است و این قصه‌ها آماده چاپ هستند و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز منتشر می‌شوند.

این مسئول ابراز داشت: جشنواره قصه‌های قرآنی با هدف کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان در حوزه تعالیم دینی و آشنایی آنها با معارف قرآنی در سال گذشته کلید خورد.

گنجعلیخانی عنوان کرد: اگر اعتبار مورد نیاز برای برگزاری جشنواره قصه‌های قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تامین نشود این جشنواره به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ابتدایی جشنواره ملی قصه‌های قرآنی به کانون پرورشی مرکز ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: استان کرمان برای برگزاری جشنواره ملی قصه‌های قرآنی در صورت تامین اعتبار آمادگی دارد.

گنجعلیخانی با اشاره به تاثیر قصه‌های قرآنی بر کودکان و نوجوانان ابراز داشت: آثار روحی و روانی قصه‌های قرآنی در آثار ادبی و هنری کودکان و نوجوانان از جمله نقاشی‌ها و خاطره‌نویسی آنها مشهود است.

وی گفت: 305 نفر از 23 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دومین جشنواره قصه‌های قرآنی شرکت کردند که 235 نفر عضو و بقیه مربی، نیروهای خدمات، همکاران ستادی و بخش آزاد بودند.

گنجعلیخانی ابراز داشت: این جشنواره 34 عضو برگزیده، 35 عضو قابل تقدیر، 19 مربی برگزیده، هفت مربی قابل تقدیر، هفت برگزیده ستادی، دو برگزیده نیروهای خدماتی و یک برگزیده آزاد دارد.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول