اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان:

«مرادو» به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از راه‌یابی فیلم سینمایی «مرادو» به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

«مرادو» به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک می‌رود

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فیلم سینمایی مرادو به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و کارگردانی مجتبی صفرعلیزاده در بخش مسابقه ویدیو بلند ایرانی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان رقابت می‌کند.

وی عنوان کرد: فیلم سینمایی مرادو که یکی از مصوبات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دور سوم سفر ریاست جمهوری به این استان است، خرداد ماه سال گذشته با حضور 90 درصدی عوامل تولید بومی در منطقه گلزار کرمان ساخته شد.

گنجعلیخانی تصریح کرد: فیلم مرادو در اسفند ماه سال گذشته همزمان با برگزاری سمینار مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سینما شهر تماشا اکران شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی مرادو با قصه‌ای انسانی و معناگرایانه در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد نیز شرکت می‌کند.

به گزارش فارس، فیلمنامه مرادو برگرفته از داستان مرادو نوشته محمد‌علی آزادیخواه یکی از داستان‌نویسان برجسته استان کرمان است، کتاب مرادو در سال 85 به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی شناخته شد.

پیروز ارجمند ساخت موسیقی فیلم مرادو را بر عهده داشته و مهران رجبی و کرامت رودساز نیز به عنوان بازیگران برجسته در کنار بازیگران محلی این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی با همکاری مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و حمایت استانداری کرمان سال گذشته در مدت 45 روز تولید شد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول