اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان خبر داد

ارسال 3 هزار اثر به همایش آفرینش‌های عاشورایی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ارسال 3 هزار اثر عاشورایی از سراسر کشور به دبیرخانه شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان خبر داد.

ارسال 3 هزار اثر به همایش آفرینش‌های عاشورایی

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان با محوریت شگفتی‌های عاشورا در دو بخش انگلیسی و فارسی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان انگلیسی این همایش در قالب شعر و قصه‌گویی عنوان کرد: فراخوان فارسی همایش مذکور نیز در قالب‌های هنری، فرهنگی و ادبی منتشر شد.

گنجعلیخانی ابراز داشت: فراخوان کشوری همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان شامل قصه‌گویی، شعر، داستان، پژوهش، بازنویسی قصه، نقاشی و عکس بود.

وی افزود: فراخوان استانی این همایش نیز در بخش‌های نجوم، شعرخوانی، نقد کتاب، تصویرگری، هنرهای بومی و دستی، نمایش، انیمیشن، سفال، خوشنویسی و خاطره‌نویسی اعلام شد.

این مسئول استقبال مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: 3 هزار اثر در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

‌گنجعلیخانی بیان داشت: اردبیل، خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان، مازندران، همدان، فارس، بوشهر، گلستان، البرز، گیلان، یزد، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و لرستان بیشترین تعداد آثار در دو بخش اعضا و مربیان را به جشنواره مذکور ارسال کردند.

وی با بیان اینکه روند داوری آثار ارسالی به شانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان با شیوه‌ای متفاوت‌تر از سال‌های قبل انجام شده است، تصریح کرد: پس از کدگذاری آثار رسیده به دبیرخانه این آثار بدون نام خلق‌کننده اثر در اختیار داوران همایش قرار داده شد و پس از بررسی تمام آثار نفرات برگزیده در هر بخش به صورت جداگانه و به تفکیک اعضا و مربیان انتخاب شدند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با بیان اینکه در سال‌های گذشته اساتید برجسته کشوری در بخش‌های مختلف در همایش حضور یافته‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری چند جلسه کارشناسی در سال جاری فقط از حضور‌ محمدرضا سنگری نویسنده و پژوهشگر عاشورایی در همایش شانزدهم نهایت بهره را می‌بریم.

گنجعلیخانی ابراز داشت: در بخش‌های جنبی و کارگاه‌های عملی شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان از توان کارشناسان و مربیان کانون استان استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس، شانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی هشتم و نهم شهریور ماه با حضور برگزیدگان در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول