اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان خبر داد

حضور 16 استان در همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: اعضا و مربیان کانون از 16 استان کشور با ارسال 3 هزار اثر در همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان شرکت کردند.

حضور 16 استان در همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود گنجعلیخانی صبح امروز در آیین گشایش شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان اظهار داشت: این همایش از سال 75 با عنوان سوگواره عاشورایی کلید خورد.

وی با بیان اینکه هر ساله یک موضوع برای برگزاری همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان در نظر گرفته شده است، افزود: این همایش در سال گذشته با عنوان رابطه امام حسین (ع) و علی‌بن‌ابیطالب (ع) برگزار شد.

گنجعلیخانی از «شگفتی‌های عاشورا» به عنوان موضوع شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان نام برد و بیان داشت: اعضا و مربیان کانون پرورشی از 16 استان در این همایش شرکت کردند.

این مسئول فرهنگی از ارسال آثار از استان‌های کرمان، اردبیل، خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان، مازندران، همدان، فارس، بوشهر، گلستان، البرز، گیلان، یزد، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و لرستان در دو بخش اعضا و مربیان به همایش آفرینش‌های عاشورایی خبر داد.

وی با اشاره به ارسال بیش از 3 هزار اثر عاشورایی به شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان بیان داشت: 150 اثر برگزیده شده است که هدایایی به نفرات برتر اهدا می‌شود.

گنجعلیخانی عنوان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه همایش مذکور در 16 بخش از جمله سفال، شعر، قصه، هنرهای بومی و دستی، نقاشی و خوشنویسی بررسی شده است.

وی ابراز داشت:  آثار شعر و قصه‌گویی در دو بخش فارسی و انگلیسی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

گنجعلیخانی از همکاری استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، حوزه هنری، اداره آموزش و پرورش استثنایی و هلال‌احمر در برگزاری همایش آفرینش‌های عاشورایی قدردانی کرد.

وی ابراز داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان دارای 39 مرکز ثابت و سیار است.

به گزارش فارس، سخنرانی، پخش نماهنگ، قصه‌گویی و ارائه آثار برگزیده از جمله برنامه‌های آیین آغاز به کار شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان است.

شانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی هشتم و نهم شهریور ماه با حضور برگزیدگان در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول