اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان خبر داد

ارائه 500 بازی به جشنواره بازی‌های محلی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 500 بازی به جشنواره منطقه‌ای بازی‌های محلی در استان کرمان ارائه شد.

ارائه 500 بازی به جشنواره بازی‌های محلی کرمان

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای بازی‌های محلی با حضور استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و اصفهان در روزهای 10 و 11 اردیبهشت ماه جاری در جیرفت برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری جشنواره منطقه‌ای بازی‌های محلی را سینما روباز جیرفت ذکر کرد و افزود: 500 بازی مختلف محلی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 19 بازی برای حضور در جشنواره انتخاب شده است.

گنجعلیخانی هدف از برگزاری این جشنواره را تبادل تجربیات و همچنین تداعی بازی‌های کودکانه و آموزش بازی‌های محلی در  شهرهای استان‌های مختلف برشمرد.

وی بیان داشت: کودکان شهرهای مختلف در جشنواره منطقه‌ای بازی‌های محلی، بازی‌های سنتی شهر خود را معرفی و ارائه می‌کنند.

گنجعلیخانی بیان داشت: با توجه به تجربه موفق برگزاری جشنواره استانی بازی‌های محلی در کرمان این جشنواره از حالت استانی خارج شده و به صورت منطقه‌ای و با حضور پنج استان برگزار می‌شود.

وی از انعقاد تفاهمنامه با پنج شهردار، سه بخشدار و 12 فرماندار با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد این تفاهمنامه‌ها اجرایی شده است.

این مسئول عنوان کرد: شورای معاونان آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که تشکیل این شورا نقطه عطفی در اجرای برنامه‌های کانون به شمار می‌رود.

گنجعلیخانی با اشاره به فعالیت انجمن‌های شعر و داستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز داشت: مربیان کانون با همکاری معلمان آموزش و پرورش در قالب این انجمن‌ها در زمینه شناسایی و جذب دانش‌آموزان با استعداد تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول