اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورشی کرمان خبر داد

احداث 4 مرکز کانون پرورشی کودکان در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: احداث کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قلعه‌گنج، رودبار، فاریاب و شعبه 2 سیرجان سال جاری آغاز می‌شود.

احداث 4 مرکز کانون پرورشی کودکان در کرمان

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با همکاری استاندار کرمان بعد از 22 سال کلنگ مرکز کانون پرورش فکری و کودکان در خیابان بهارستان کرمان به زمین خورد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قلعه‌گنج، رودبار، فاریاب و شعبه دو کانون سیرجان نیز کلنگ‌زنی می‌شوند.

گنجعلیخانی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سال گذشته موفق به کسب رتبه عالی در زمینه برگزاری برنامه یک هفته با کانون شد.

وی چاپ نشریه بقچه ویژه اعضا و مربیان، تولید و اجرای 10 نمایش عروسکی، راه اندازی سایت عطر سیب، بقچه و جقه را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سال گذشته برشمرد.

گنجعلیخانی بیان داشت: کمیته کودک و نوجوان در سال گذشته جزو کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر استان کرمان شد.

وی تصریح کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سال گذشته با بیش از 700 اثر در هشت بخش جشنواره رضوی شرکت کردند.

گنجعلیخانی از کسب 30 مقام استانی، کشوری و بین‌المللی توسط اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: یکی از اعضای کانون پرورشی کرمان مقام نخست قصه‌گویی رضوی را به دست آورد.

وی رونمایی از فیلم سینمایی "مرادو" با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور و استاندار و جمعی از مدیران کشوری و استانی را از دیگر برنامه‌های کانون در سال گذشته ذکر کرد.

این مسئول ابراز داشت: مسابقه کتابخوانی برای 50 هزار دانش‌آموز طی سال گذشته توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

گنجعلیخانی گفت: کانون پرورشی کرمان جشنواره قصه‌های قرآنی، دوره آموزشی تئاتر کاغذی و همایش فصل آسمانی‌ها را برگزار کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول