اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهربابک:

امنیت در شهربابک مطلوب است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهربابک ‌امنیت این شهرستان را در وضعیت مطلوب دانست.

امنیت در شهربابک مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک غلامرضا محمدی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان شهربابک اظهار داشت‌: دادگستری شهربابک با داشتن مشکلات متعدد و کمبود نیرو به لطف خدا توانسته است، خدمات قضائی مطلوبی را به مردم و شهروندان ارائه دهد.

وی دادگستری شهربابک را جزو برترین‌های استان کرمان دانست و افزود‌: ما در بخش حقوقی بنای خود را به رسیدگی عادلانه و همراه با سرعت و رعایت عدالت گذاشته‌ایم.

محمدی‌پور خاطرنشان کرد‌: عملکرد دادگستری زیاد ملموس و آشکار نیست، بلکه عملکرد ما وجود امنیت بالا در شهرستان است‌.

محمدی‌پور همچنین آمار وقوع جرائم خشن را در شهرستان صفر اعلام کرد و گفت: طی سال 91 ‌هیچ جرم خشنی همانند قتل‌، سرقت مسلح و ... نداشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به تعامل، همکاری و وحدت میان مسئولان شهرستان ابراز داشت: نتیجه این تعامل وجود ضریب امنیتی بالا در شهرستان است.

محمدی‌پور تعداد پرونده‌های ورودی به دادگستری استان کرمان را طی سال گذشته را 49960 فقره خواند و خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده 49395 فقره پرونده مختومه و رأی صادر شده است.

رئیس دادگستری شهربابک افزود: تعداد پرونده‌های ورودی به دادگستری و شوراهای حل اختلاف در هشت ماهه نخست سال جاری یک هزار 856 فقره پرونده است که از این تعداد یک هزار و 837 فقره پرونده مختومه شده است‌.

وی همچنین از افزایش آمار طلاق در شهربابک خبر داد و افزود‌: در سال گذشته تنها 48 فقره پرونده طلاق داشتیم و این در صورتی است که در هشت ماهه نخست ‌سال جاری‌ 118 فقره پرونده طلاق داشتیم که همه آنها طلاق توافقی بوده‌اند.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول