اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

سمینار تخصصی امنیت شبکه و مقابله با هک و نفوذ برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری سمینار تخصصی امنیت شبکه و مقابله با هک و نفوذ در اراک خبر داد.

سمینار تخصصی امنیت شبکه و مقابله با هک و نفوذ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سمینار با توجه به نیاز مبرم کشور به پرورش متخصصان شبکه در موضوع امنیت داده‌ها و با همکاری مجتمع فرهنگی دیجیتال استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش 9 آذر ماه در فرهنگ‌سرای آیینه اراک برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این سمینار که با حضور متخصصین مطرح کشور در حوزه امنیت شبکه برگزار می‌شود سرفصل‌های کاربردی پیرامون امنیت شبکه و مقابله با هک و نفوذ آموزش داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: این سمینار با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری کلاس‌های کاربردی تئوری و مباحث عملی انتظار می‌رود در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود.

مشایخی افزود: شرکت برای علاقمندان در این سمینار آزاد است و محدودیتی برای حضور افراد وجود ندارد.

وی بیان داشت: حملات کامپیوتری و آسیب‌پذیری سیستم عامل‌ها، امنیت در درگاه اینترنت، امنیت در رایانش ابری، آشنایی با مفاهیم هک و امنیت، تعریف سیاست‌های امنیتی برای شبکه‌های سازمانی، معرفی تهدیدات امنیتی، معرفی تجهیزات امنیتی شبکه، قراردادهای امن، رمزنگاری نامتقارن و زیرساخت کلید عمومی، امنیت پست الکترونیکی و ... از سرفصل‌های مهم این سمینار را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/87001‌/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول