اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 و 5 اردیبهشت‌ماه سال آینده

همایش ملی«خراسان جنوبی، نظم و امنیت» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه سال آینده همایش ملی«خراسان جنوبی، نظم و امنیت» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

همایش ملی«خراسان جنوبی، نظم و امنیت» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی«خراسان جنوبی، نظم و امنیت» اظهار کرد: چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال آینده در خراسان جنوبی همایش ملی«خراسان جنوبی، نظم و امنیت» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش به عنوان سومین همایشی است که با موضوع و محوریت بحث امنیت طی چند سال گذشته در این استان برگزار می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند یادآور شد: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش تا 15 آبان‌ماه امسال و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات برای چکیده‌های پذیرفته شده تا 10 بهمن‌ماه سال جاری تعیین شده است.

راستی با بیان اینکه رویکرد علمی و پژوهشی حاکم شده بر نیروی انتظامی یک رویکرد ارزشی محسوب می‌شود، تصریح کرد: بحث علم و پژوهش در هر زمینه و عرصه‌ای به عنوان یک رکن اساسی نقش‌آفرینی می‌‌کند و عرصه امنیت نیز از این موضوع مستثنا نیست.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تاکنون همایش‌های زیادی برگزار کرده است، افزود: در این میان دانشگاه بیرجند موفق‌ترین دانشگاه و همکاری پر رنگی را با نیروی انتظامی داشته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: برگزاری این همایش در حقیقت نشان از پویا بودن نیروی انتظامی در زمینه‌های علمی و پژوهشی دارد.

راستی، شناسایی استعدادها و کمبودهای استان و متمرکز شدن بر روی آنها را از مهم‌ترین برکات چکیده مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش عنوان کرد و گفت: از زمانی که بحث برگزاری همایش« خراسان جنوبی، نظم و امنیت» مطرح شده تمامی برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی‌ها، کمیته‌ها، اهداف و محورهای اصلی و فرعی این همایش ملی انجام شده است.

وی، برنامه زمانبندی، راه‌اندازی دبیرخانه و سایت را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این همایش دانست.

دبیر همایش «خراسان جنوبی، نظم و امنیت» تصریح کرد: برای آمادگی بیشتر و برگزاری هر چه بهتر این همایش تاکنون نشت‌های مختلفی با اساتید مجرب، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مربوطه برگزار شده است.

راستی با بیان اینکه ایده‌ها و نظرات جدیدی در چکیده مقالات در مباحث تامین امنیت وجود دارد، ادامه داد: باید از این ایده‌ها و نظرات حمایت شود.

وی افزود: برای تهیه و ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش موضوعات و محورهای مختلفی در نظر گرفته شده که تاکنون بیشترین چکیده مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه این همایش در زمینه اجتماعی فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول