اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

شهرستان دشتستان در عرصه‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: شهرستان دشتستان در عرصه‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد.

شهرستان دشتستان در عرصه‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدحسین پرآور شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: تقارن ایام عاشورای حسینی با هفته بسیج بیانگر تأسی بسیجیان از امام حسین (ع) است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حمله صهیونیست‌ها با دستور استکبار جهانی به مردم نوار غزه شرایط خاصی را در سطح جهانی ایجاد کرده و همه موظف به حمایت از این مردم مظلوم و ستم‌دیده هستند.

پرآور با انتقاد از عملکرد سران برخی کشورهای مسلمان در قبال کشتار مردم غزه بیان داشت: سکوت مرگ‌آور سران کشورهای به ظاهر مسلمان در برابر کشتار زنان و کودکان مظلوم در نوار غزه شرایط این مردم ستم‌دیده را حساس کرده و عرصه را هر لحظه بر ایشان تنگ‌تر و دشوارتر کرده است.

وی با اشاره به آمادگی ایران اسلامی برای کمک به مردم غزه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای کمک به مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه اعلام کرده و از کشورهای همجوار نوار غزه انتظار داریم شرایط را برای ما هموار کنند که کمک‌های خود را به ایشان ارسال کنیم.

این مسئول اذعان داشت: در 33 سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان و معاندان نظام توطئه‌های فراوانی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند و تهاجمات اقتصادی و التهابات اخیر ایجاد شده از اقداماتی است که دشمنان برای ضربه به نظام آغاز کرده‌اند و از این طریق می‌خواهند مردم را مأیوس و ناامید کنند ولی غافل از آن هستند این ملت رهبری دارد که در سخت‌ترین شرایط این کشور را هدایت کرده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور با دشمنان هماهنگ شده و برای دستیابی به سود بیشتر از این التهابات سوءاستفاده می‌کنند و نباید اجازه دهیم افراد سودجو عرصه را تنگ کنند و به مردم فشار وارد کنند.

پرآور ابراز داشت: مسئولان پرتلاش و پرکار لازمه توسعه و پیشرفت شهرستان هستند و مدیران اجرایی این شهرستان باید با تلاش افزون و عزم جزم برای اجرای وظایف خود بکوشند.

استاندار معین دشتستان افزود: شهرستان دشتستان در عرصه‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد و بررسی‌های انجام شده در جلسه شورای اداری حاکی از مطلوب بودن مؤلفه‌های امنیتی در این شهرستان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: همراهی و همدلی مسئولان در عرصه‌های مختلف گره‌گشا از مشکلات مردم بوده و ائمه جمعه شهرستان دشتستان در این زمینه حضوری پررنگ و فعال داشته‌اند.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول