اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

3 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت عزاداران را در قم تأمین می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی با به کارگیری 3 هزار نیرو، نسبت به تأمین نظم و امنیت برگزاری مراسم‌های عزاداری اقدام خواهیم کرد.

3 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت عزاداران را در قم تأمین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار کاظم مجتبایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های ناجا در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت انتظامی، ترافیکی و اخلاقی است، تاکید کرد: پلیس به صورت ارزش‌مدار و مردم‌مدار در صحنه حضور دارد و در این ایام برخورد قاطعی با هنجارشکنان خواهد داشت.

وی ضرورت تحقق امنیت اجتماعی فراگیر و ایجاد آرامش روانی برای مردم در هنگام برگزاری مراسم‌های عزاداری در این ایام را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در این ایام 3 هزار نیروی پلیس در بخش‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) هستند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به همکاری 400 نفر پلیس‌یار گفت: در ایام محرم پلیس‌یاران در زمینه تأمین امنیت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری با پلیس همکاری لازم را دارند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس هیچگاه در مقابل اعتقادات مردم قرار نمی‌گیرد اظهار کرد: ما در کنار مردم بوده و پشتیبان آنها هستیم و در موارد لازم نیز تذکر می‌دهیم.

مجتبایی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در خیابان‌های هسته مرکزی شهر و منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد از ساعت 12 شب هشتم ماه محرم آغاز می‌شود و تا ساعت 12 شب دهم محرم ادامه دارد افزود: در مدت یاد شده تردد خودرو در خیابان چهارمردان تا تقاطع عمار یاسر، بلوار بهار تا تقاطع حجتیه، خیابان ارم از سه راه بازار تا میدان شهدا، خیابان معلم از تقاطع حجتیه تا میدان روح‌الله و سه راه بازار تا میدان شهید مطهری به صورت کامل ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: در خیابان‌های 19 دی، بلوار منتظری، آذر، اراک و عمار یاسر نیز شاهد اعمال برخی از محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

وی با اشاره به فعال شدن گشت‌های پلیس امنیت اخلاقی به صورت محسوس و نامحسوس در این ایام گفت: با هرگونه رفتار و اقدامی که در شأن این ایام نبوده یا به شعائر دینی خدشه وارد کند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول