اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

آرامش و امنیت کشور مرهون خون شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: آرامش و امنیت کشور مرهون خون شهداست و باید یاد و خاطره دلاورمردان روزهای نبرد گرامی داشته شود.

آرامش و امنیت کشور مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده پیش از ظهر امروز با خانواده شهید «حمید کریمی‏فرد» از شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان دیدار کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه دیدار با خانواده شهدا در حقیقت بیعت با آرمان‏های شهیدان و ارج نهادن به مقام آنهاست، گفت: رمز ماندگاری، امنیت و آسایش انقلاب اسلامی ایران، اخلاص بسیجیان، مجاهدت‏های ایثارگران و خون شهداست.

موسوی‏زاده بیان داشت: خدمت مناسب به مردم و تلاش در عرصه مقدس خدمت‏گزاری، پاسخ مناسبی به فداکاری شهیدان است.

فرمانده بسیج کارمندان استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: شهید نزد خداوند از جایگاه والا و برجسته‏ای برخوردار است و شهدا به حق زنده‏اند و ناظر اعمال و کردار ما هستند.

حسن سعدالدین با اعلام اینکه شهدای ما در راه خدا، انقلاب و ولایت به فیض شهادت نایل آمدند، افزود: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‏مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‏ناپذیر است و باید سرلوحه همه ما در عرصه‏های زندگی باشد.

در این دیدار که اعضای شورای فرهنگی شرکت توزیع برق سمنان نیز در آن حضور داشتند، با اهدای تندیس ایثار و هدیه‏ای، از خانواده معظم شهید کریمی‏فرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول