اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور

تامین امنیت عزاداران حسینی قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور گفت: تامین امنیت عزاداران حسینی در سیستان و بلوچستان مثال‌زدنی و قابل تقدیر است.

تامین امنیت عزاداران حسینی قابل تقدیر است

قدرت‌الله منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جا دارد از تمامی عزاداران و دست‌اندرکاران اقامه عزای امام حسین (ع) در این ماه خون و قیام به ویژه رئیس و اعضای شورای تامین این استان و شهرهای سطح استان تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: با همکاری و تعامل بسیار سازنده هیئت‌های مذهبی، هیئت‌ امناهای مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، ائمه جمعه و جماعات نیروهای امنیتی و انتظامی و سران قبایل و طوایف شاهد برگزاری مطلوب مراسم‌های مذهبی در استان بودیم که نشان از فهم و درایت بالای مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان دارد.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور بیان داشت: اجرای طرح امنیت که به همت تمامی آحاد مردم و مسئولان در این استان به اجرا درآمد و باعث ایجاد شور و شعور حسینی شد، قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان که همواره نماد وحدت در کشور بوده و هستند با الگوگیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای وحدت، بار دیگر در این ماه عزیز اخوت و برادری خود را به همگان اثبات کردند.

منصوری گفت: امید می‌رود در سایه خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم، عزاداری‌های پیش رو نیز با شکوه‌تر و حضور گسترده مردم برگزار شود.

انتهای پیام/75001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول